Trevlig helg :)

Vilken helg.. :) had ehur trevligt som helst, den var perfekt helt enkelt.. På lördagen så gjorde ja inte mycket, tog de mest lugnt och tog hand om mig själv, vilket inte var igår, ja målade naglarna för första gången på ja vet inte när faktiskt.. Sen fixade ja till kvällen, och inväntade mitt besök, fick födelsepresent av M, vilket var jättesnällt, ja ville bara träffa mina tjejer, synd att U inte var me, ja tror hon skulle haft trevligt, men de kommer väl fler gånger då ja snart hoppas på o få ett annat jobb.. :) men hoppas kan man ju alltid göra iaf.. och hon kan säkert vara me en annan gång.. :) Vi var iaf sex tjejer, plus mig, vilket var nice.. bara tjejkackel.. :) Vi gick ut och där mötte ja upp min prins! :) Han visste ju inte om han skulle ut, men de var trevligt att han kom iaf! :) och de var längesen vi hade så kul ute.. :) T fick för sig och bjuda på shots, vilket inte var så lyckad men de är ju tanken som räknas.. :) Sen vakna vi på söndagen och var lagom bakis, hem till herrn och börja med mat och tårta, sen kom släkten, vilket var trevligt, de var här hela dagen och ja fick paket ( älskar paket ) och vi åt god mat, var ner på lagret en sväng och sen hem och fika, en heldag :) ja lyckades med hjälp av svärmor och de tråkiga var att inse att ja nu officiellt har blivit vuxen.. Med tanke på att man bjuder hem folk, och fixar och har sig.. dags för egna barn snart.. ? Nej, de skulle vara trevligt, men inte än :) Jag har ju dessutom herrns son så ett tag till klarar ja mig.. :)

Nej, nu ska ja nog ta och dricka en kopp the, då de hänt så mycket här hemma under tiden ja skrivit, att ja inte kommer ihåg va ja skulle skriva..

Men tack alla för en trevlig helg!

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0