nervös..

Ja har tänkt några dagar nu att ja skulle skriva en rad.. men ja har ingen som helst lust.. ja vet inte va ja ska skriva om heller... slog mig idag att ja mår nog inte så bra just nu, att de är rätt mycket runt om kring hela tiden, ja trivs inte me mitt jobb, ja har två boenden och sitter och tänker på pengarna till resan.. de tog mer än va ja trodde de skulle göra i bulgarien.. minnena som kommer upp hela tiden är inte roliga, och ja tror att de är därför ja har drömt mardrömmar så länge nu..  Ja vet faktiskt inte till em ja ska vända mig heller för o få förståelse över hur illa de verkligen är.. tyvärr.. Ja hoppas ju verkligen att allt kommer gå bra.. men ja vet hur de kan bli om de inte går bra.. De är sån nervositet över de hela.. och sen flygresan på de hela.. :P men de blir säkert bra, och ja längtar verkligen till semester så vi kan åka bort tillsammans och bara ha de bra :) de ser ja framemot.. men om ja kunde så skulle ja hoppa alla minnen över växlingar me pengar och inte använda dem alls för att de skulle kännas lite bättre..

Fyller år gör ja snart oxå mitt i allt ihop.. o mamma och co frågar mig va ja önskar, inte en blekaste aning, för första året någonsin.. ja vet nog inte om ja vill fylla år i år heller.. men ja har väl inge val antar ja.. förr hade ja tänkt att när man skulle bli den åldern ja blir, att man skulle ha allt fixat me jobb, familj och allt sånt, men allt blir inte riktigt alltid som man tänkt sig..

Nej, ja ska diska lite nu och göra mig iordning för jobb, som ja är så laddad för.. inte..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0