nytt jobb, snälla.. ??

Ja är så olycklig me mitt jobb.. ja kom på de idag när ja  stod där och lyssna på alla fulla människor.. ja är inte de minsta nöjd me mitt arbete.. vilket ja antar går ut över mig de dagar ja inte jobbar.. kan inte säga hur mycke ja bara längtar efter min semester nu.. suck.. tänk om de var nästa vecka.. fast samtidigt så är ja grymt nervös över den här semestern oxå.. alla de saker som hände när vi var i bulgarien börjar göra sig skrämmande påminda och de känns inge bra.. De kommer som en smäll när man tänker på de inte bra alls, och de som känns värst förutom allt, är att ja kan inte förklar för någon hur däligt ja mådde/mår över de som hände där borta, men de finns ju en person som faktiskt vet exakt hur ja känner och de är ju J.. hon var ju faktiskt me... nog om de..

Längtar iaf sjukt mycket efter semestern.. och efter nytt jobb, hoppas verkligen på de jobbet i falun,men man får ju inte hoppas för mycket... men hoppas hoppas iaf.. håller tummarna för mig själv... :)

Nej nu är de nog dags och krypa till sängs om man ens ska orka upp imorn och åka till svärfar..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag håller tummarna för dig, både att du får jobbet i Falun och att du får en bra semester med din prins, det förtjänar du!!Kram

2008-09-20 @ 21:50:23
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag håller oxå tummarna!!! du ska vi försöka ses på onsdag förmiddag? puss puss

2008-09-21 @ 17:34:35
URL: http://rebekkaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0