Från arg till rätt lugn..

Borde väl egentligen sova.. men har faktiskt ingen lust och gå o lägga mig.. kl är iofs inte mer än tio heller så..

Just nu är ja väl mest bara arg faktiskt..

Ska försöka måa ett tak imorn, men vet faktiskt inte om jag har nån lust just nu.. ja skulle kunna börja med de nu, men nej ja tappa lusten totalt..

Visst är de surt när man känner att man verkligen ger och ger och inte får så myckte tillbaka.. vilket känns tråkigt, men ibland är de så, ibland vill man bara lite uppskattning, bara lite.. Inte för att ja själv känner så ofta, men ibland händer de ju att man skulle tycka att ett tack vore på sin plats, eller bara ett ursäkt, beroende på va de är såklart..

Jag har separationsångest tror ja.. Från vad? Min lägenhet.. Jag vet att ja medvetet har börjat flytta lite saker sucksesivt hit till herrn.. men ja känner samtidigt mer och mer att jag saknar hemma, och att de blir lättare och väl släppa sen när man väl flyttar om ja gör såhär nu... Men ja måste ju erkänna att de är seperationsångest, lite grann iaf, vilket jag antar är helt normalt, speciellt när ja inte har en aning om hur de är och bo me någon annan.. Så de är ju lite spännande och nervöst och samtidigt jättejobbigt.. Men jag antar att de blir jättebra förhoppningsvis i slutändan.. och jag vet ju att de inte ska flyttas nått än, men ändå, stor förberedelse mentalt, sådär som idrottsmän och kvinnor gör.. eller...? usch ja blir nervös bara ja tänker på de.. andas in andas ut..

De positiva me att ja började skriva just nu var att jag var arg, när ja började, men nu känner ja migg mycket lugnare.. :)

Tittar på I ditt ansikte med Magnus Betnér och han äger :) Guld värd som förgyller min för övrigt ganska trista måndagskväll.. Tände någta ljus idag för och få lite stämmning, men ja vet inte omde hjälpte mig såmycket... Grabbarna ligger uppe och sover för fullt, men inte så konstigt, när de ska upp imorn heller..

Skulle ha jobbat lunch imorn, men ja tror inte de blev nått, iome att chefen inte ringt än, och han lär ju inte göra de nu den här tiden på kvällen..

Jaha, bara 16 dagar kvar till ett år äldre.. suck.... och 31 dagar kvar till resan.. Längtar verkligen och hoppas verkligen att de blir av.. fast de borde de ju bli iome att resan är bokad och betald..

Nej, ska forstsätta se I ditt ansikte.. och ser nog fram emot den nya serien Fringe, verkar vara rätt intressant.. Sen blir de sova..

Mia.


Kommentarer
Postat av: Rebekka

HAJJE stumpan.. Har skiner solen och vi badar i havet och njuter varje sekund.. miss you <3 halsa din karl .. puss och kram

2008-10-02 @ 05:48:50
URL: http://rebekkaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0