Sjuk..

Jaha, den enda dagen på hösten som man fick vara sjuk på var imorn typ.. och jo gissa vem, ja blir hemma från jobb imorn... tråkigt, men ja har tillräckligt me problem o andas och röra mig samtidigt här hemma i huset.. :P Han stack iväg me sonen till hallen för att hjälpa den onde me nått inför första matchen imorn.. premiär.. hmm.. spännande för hans del, ibland önska man att man var lika engagerad som honom så man hade massa saker o se framemot, men samtidigt... rätt skönt o vara oberörd oxå.. :)

Sökte lite jobb igår.. får se hur de blir, fick ett tack för att du sökt vår tjänst, vi kommer höra av oss till de som... bla bla.. men får se då, vet fortfarande inte om ja passar för de arbetet, men man måste ju chansa, verkar liet som en hög position, men samtidigt, varför skulle ja inte kunna?.. Ja hoppas iaf att ja kanske kan få komma på en intervju, så får vi väl se sen.. men men... inte önska för mycket, men ja vill verkligen byta jobb, inte för att de är nått fel på mitt jobb, men de är tiderna och de fulla människorna och de faktum att ja är extremt sliten av jobbet som får mig att vilja byta..

Jaha, om man skulle ta och laga lite mat, fast känns trist när inte herrn är här, tråkigt att äta själv, fast mat behöver man ju och ja känner mig rätt sugen på nudlar och kycklign faktiskt..

Min moster har skickat post till mig, så hoppas verkligen att herrn hämtar de när han ändå är i närheten av min lägenhet :)

Nej, mat..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hoppas du blir frisk snart tjejen!!! Tänker på dig! Kramar

2008-09-16 @ 23:23:20
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0