Hemma hos mig..

Tack för alla kommentarer.. inte så jättemånga, men inte helt obefintliga heller..

Har ni märkt att när de var sommar och man inte skulle hinna se någon av sina vänner, så försökte man utnyttja all tid ledig me sina vänner för att man ville och kunde.. nu när de finns massa tid över så ser man ingen.. man försöker göra nått tafatt försök, men man misslyckas lite, de är inte nån som egentligen tar tag i nått, man blir slö, och tillslut står man där i sin egen lilla bubbla och undrar va som hände... Jag undrar fortfarande kan ja säga..

De är inte de att ja inte vill umgås me mina vänner, absolut inte, men de känns som om man klev in i nån slags vuxenbubbla och tog sig mer tid till sitt eget liv, efter att ja fått de jobb ja hr, så dog de nånstans på vägen ut och tillslut stod man där själv.. skulle inte vilja påstå att de var kärlekens fel eller nått i den stilen, utan att folk slutade fråga om man fortfarande ville göra nått, för man ständigt fick till svar, nej ja kan inte jag jobbar..

Jag vet att ja fortfarande jobbar alla helger som man kan jobba, iome att de öär mina arb.tider och ja vet att ja fortfarande kommer svara att nej tyvärr ja jobbar då, som vanligt.. skulle de bara vara roligt och höra frågan, vill du följa me.. Nu låter de som ja skyller på mina vänner, men de är inte så ja heller menar, utan de är ju egenligen jag själv som satt mig i den sitsen egentligen...

Nu hoppas jag verkligen att i veckan kommer ja få svar om ja får komma på arb.intervju eller inte, om de jobbet som var mest tillgängligt finns, och om de blir nån ändring, och ja faktiskt kan säga att vänta ja tror att ja faktiskt kan följa me då.. Av att arbeta helger för mesta delen, så tappar man rätt mycket av den sociala biten, så därför försöker ja iaf och vara lite mer ledig nu i höst, fast de är o andra sidan inget som mina vänner kommer märka så mycket av.. Planen var ju att vara ledig var tredje lördag för att orka jobba med fulla människor, men nu eftersom ja tog lite semester så blev de som vanligt inte riktigt som jag tänkt mig, tyvärr..

Var o shoppa i kupolen ida, igen.. karln bestämde sig igår att de var hockey som gällde idag i västerås, så han åkte dit.. vilket ja tror skulle vart ganska kul o följt me på, men ist så har ja haft en dag för bara mig själv, och bara egentligen inte gjort nått, men ändå på nått sätt rått om mig själv och gjort min dag.. svårt och förklara, men ja har haft en nice dag, M var här nyss och åt tacos, och nu sitter ja i min lägenhet och bara myser egentligen me lite tända ljus, min musik och bara är.. :)

Mår mycket bättre idag än igår, vilket känns jätteskönt faktiskt.. ja vet att de kommer vara upp och ner, och allt bara snurrar egentligen i mitt huvud.. men de är som de är.. Just nu mår ja väldigt bra iaf, när ja kände att ja tog tillbaka lite av mitt eget liv när ja sitter hemma här, i mitt hem.. :) De är absolut inte de att ja inte trivs i Herrns hus, men ja bor inte där riktigt än, även om de kommer, så därför blir mitt hem, hemma.. och här trivs ja väldigt väldigt bra, ja vet att ja antagligen kommer gråta många tårar när ja väl flyttar härifrån, men samtidigt måste man ta och gå vidare ett steg i en annan riktning oxå.. och installera sig i sitt nya liv, sitt nya hem, med sin alldeles egna familj, som dessutom ja älskar massor och trivs toppen med, mina killar är bäst :)

Idag känns som om ja skulle kunna skriva hur mycket som helst om absolut allt och egentligen ingenting... men ja vet inte riktigt om ja har så mycket tid, ska ta tag i tvätten och slänga mig i duschen en sväng, för att sedan vänta den sista timmen på att herrn kommer hit så vi kan åka till honom, och känna doften av honom, och bara få en stor kram. Sova ihop för första gången på två nätter, vilket känns bra, bara känna värmen av honom :) Sen att de var någon som bestämde att vi skulle upp imorn och jag skulle skjutsa honom till jobbet, den biten får jag ta imorn :)

Älskar min lägenhet när de börjar bli höst.. allt är så perfekt här i min värld, förrutom att de är kallt, men de spelar ingen roll..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0