värre förkylning..

usch ja tror att min förkylning börjar bli värre faktiskt.. suck.. men de var väl de ja ville eller hur var de egentligen.. tittade just på i ditt ansikte med m.b, han är sjukt bra :) så roligt och se honom underhålla :) längtar tills nästa måndag nu när ja kan se nästa programm.. har sökt två jobb nu får se hur de blir me de, sökte ena som butikschef, vet inte om ja fixar den rollen, men man kan ju alltid prova iaf.. och ett annat jobb, ja är himla less på mitt arb.liv som de är nu, och så är de inte nå kul och inte kunna umgås me min karlpå helger, eller mina vänner.. så d skulle kännas mycket bättre, men inte så kul o höra att nej du jobbar ju ändå ändå heller så.. hoppas kan man ju alltid göra iaf, dags och få lite stabilitet i sitt liv antar ja..

Min klocka har börjat ticka lite oxå, vet inte  om de är för att min födelsedag närmar sig eller nått annat, om inte annat är de skönt att de är herrns barnvecka.. så att de kan stillas lite iaf..

Nej nu ska ja ta och joina min karl och sova lite.. får se hur min förkylning utvecklar sig..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Öj blev det en båttur eller? =) kram

2008-09-16 @ 18:06:01
URL: http://rebekkaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0