altanfix..

Håller på me altanen idag för fult, nu är de inte mycket kvar på de som ska snickras.. :) känns skönt, synd att de saknas en planka eller två bara.. men men de blir så ibland.. Ska måla på lite mer rödfärg innan ja börjar göra mig iordning för kvällen.. :) Har fixat de mesta ja kan me maten imorn så de känns bra.. ska väl ta och dammsuga imorn, för de är då inte någon ide att göra de idag, då de så lätt kommer in spån.. Så ja väntar till imorn helt enkelt.. Ser framemot helgen fortfarande! massor, hoppas den blir lika bra som ja föreställer mig...

Lyssnar på en ny favorit Alexander Rybak med Norges bidrag till Eurovision Fairytale.. Gillar den skarpt och tror faktiskt att den kan vinna.. men o andra sidan har ja inte hört de andra bidragen föruto vårt såklart.. :)

Nej, nu ska ja fundera lite på va ja egentligen ska ha på mig ikväll.. har en tanke, men ja vet inte, känns som om byxerna är så tajta så ja är rädd för att ja kommer känna mig som en stoppad korv, fast ja skulle gärna vilja ha dem idag.. Jaja.. mörkblå jeans, kanske inte är så bra nu när de är början till en vår.. måste fundera lite till..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0