Besök :)

Idag har ja verkligen inte tid och sitta här, men en liten stund :) Min kära söta vän kommer på besök idag, om ungefär en timme, möjligtvis en och en halv, och ja tänkte att ja skulle hinna fixa mig, dammsuga, fixa iordning lunchen och ta tag i grovdisken sen igår.. :S Men de är inge problem, de fixar ja.. om ja bara släpper datorn snart så :) Men måste dricka min kopp the i lugn och ro.. :)

Fick schema för tre veckor framöver, och var en dag som ja blev himla lättad över att ja fick jobb på hela dagen, och sen kommer ja boka in mig på kvällningen på något me någon av mina vänner.. Min sambo och ja kom nog på att de var lugnast så, och slippa ta allt på engång, och ja har ju haft lite smått ångest över de här ett tag så de känns som en lättnande sten försvann.. :) Tackar min chef för bra planering.. :) Fast han hade ju iofs inte nån koll på de.. Sen funderar ja på om ja ska ta ut semester den där dagen efter festen, och när bror tar semester, iome att ja fick ta ut de i semester om ja ville, nu är ja inte riktigt säker om ja har tjänat ihop så många timmar, men en dag kanske funkar.. eller ska man spara på dem ist kanske? Försöka få ihop till en hel vecka sen i höst ist.. hmm.. Ja en dag ledigt i månaden kan ja unna mig om ja vill ju.. De gör inte så mycket skillnad faktiskt..

Nej, ja lär verkligen ta och sätta lite rotation, kan ju vara trevligt om ja har kläder ist för pyamas på mig när hon kommer..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0