Hjärnskakning..

Jaha, då visade de sig att ja har hjärnskakning, inte konstigt att ja mått som ja gjort då.. hoppas verkligen att ja mår bättre imorn.,. få se min helg har ju varit himla bra.. eller hur var de?

Torsda, ska hämta min sambo i Blge då en Ren (ja vet rådjur) sprang in i bilen, min nya bil.. men allt gick ju bra utom lite chock från bådas sidor tror ja, va han nu skulle springa in i bilen för...

Fredag, tjejkväll me utgång, himla trevligt, ölflaska i ögat, förlorar hälften av ögonfransarna och får blåöga.. Väldigt lyckat..

Lördag, mår apa, riktigt illamående men ändå ok.. Mina föräldrar kommer upp och hälsar på, väldigt trevligt..

Söndag, mår fortfarande apdåligt, smsar min vän som är sjuksköterska och han konstaterar att ja har hjärnskakning, åka bil var ingen bra ide, och jobba skulle ja aboslut inte ha gjort..

Nu hoppas ja bara på att imorn så känns de bättre..

Dags för att dejta kudden och vänta på min sambo som är på fest, och sen är de toksova som gäller.. har varit en lång dag idag..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Erica

Men hjärtat då.... SKÅÅÅLLL!!!! <3 puss

2009-04-12 @ 22:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0