Ont i ögat..

Med ett blåöga, hälften av ögonfransar borta känns som en lättare hjärnskakning och två dagar senare, så mår ja fortfarnade inte riktigt hundra känner ja.. har ont som bara den helt enkelt och lite lätt illamående som kommer och går.. Var ju tänkt att ja skulle följa me ut igår, men me tanke på hur ja mådde och skulle jobba idag, så kände ja att de faktiskt inte var någon jättebra kombiination.. så ja blev hemma och satt i stort sett framför tvn hela kvällen, och för första gången på länge somnade vi i soffan i varandras armar, sen sov vi så resten av natten oxå..

Mina föräldrar var uppe över dagen igår, vi var till lagret, fick ett par jeans av mamma, så snällt :) Ja som aldrig brukar hitta några som passar, för att kroppen är inte riktigt gjord för att passa jeans, tyvärr.. men när ja väl hittar några så sitter de bra iaf.. ett tag :) Sen grilla vi och satt ute hela dagen, solen bara sken :) Så de var trevligt.. :)

Var några vänner förbi här igår, eller ja de är väl min sambos vänner från början men de kvittar ju, och ja fick tulpaner av han som råkade göra mig franslös.. :) Så de var snällt..

Var ju ut på fredagen, var först hos en vän och satt där, sex tjejer, de var riktigt trevligt, och sen ut på mitt gamla jobb.. Trevligt, men när kl var tolv kände vi alla att vi ville hem och sova.. undrar om vi börjar bli gamla haha..

Har ju faktiskt inte alls någon stor lust att åka till jobbet idag, dels för att ja känner mig helt slut och känns som ja fått en lättare hjärnskakning, sen är ja inte upplagd för de alls... men de brukar ju gå så fort på söndagar, så de blir säkert bra, ska försöka fixa tll ögat lite, få se hur de blir, önska mig lycka till...

Ut i solen ett tag tror ja och inte göra nått..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0