planterat lite..

Ledig idag, skönt.. inte fått så mycket gjort, ja har planterat lite tomater, gul paprika och physalis och hoppas verkligen att de tål lite nollgrader.. hoppas hoppas.. men annars får ja köpa nya då, finns inte nått riktigt lika bra ställe och sätta de på som de fanns vi min lägenhet, men ja chansar, och hoppas hoppas..

Har känt mig lite nere den senaste tiden, mycket tankar i huvudet om allt och ingenting, men ja tror de bra har och göra med vårkänslor, då ja kan bli lite lätt nere.. Min vän som var här och fika me en annan av mina vänner, ställde mig en riktigt bra fråga, som ja inte har hunnit tänka över själv, så då sådde hon ett litet frö tror ja.. Får se vart ja hamnar i mina fantastiska reflektioner me dem :)

I helgen blir de tjejkväll, jippie :) Ser ja framemot väldigt mycket, var ett tag sen, och mina ögonfransar ständiga tjatet, har börjat komma ut lite, så hoppas på att mascaran kanske kan komma till användning igen :) Längtar tills de vucit ut igen.. :)

Inte mycket just nu, kliar i ögonen och ja känner pollenet är påväg, men annars lugnt, ska gå och titta till hur växterna tar sig, finns en risk för att ja lär sätta in den ena ett tag tills de blir varmare ute.. och så ska ja söka på nätet om pissmyror och ett effektivt men lite miljövänligt sätt att ta bort dem..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0