Planterat lite.. :)

Haft en himla bra dag idag, mycket positiv :) Har varit i LSD och fikat lite me min vännina ett bra tag, tack för fikat :) och hunnit skvallra ikapp va som händer i vårt liv, haha trevligt som tusan :) Sen inhandlade ja lite mer penseér och massa jord, man ska inte handla 250 liter jord själv då de blir väldigt tungt i slutändan.. Men men nu vet ja ju de iaf och jord har ja definitivt så de räcker ett tag :) Så nu har ja rensat en rabatt, planterat lite penseér och ja nu sitter ja hetl enkelt i soffan och ska ta och laga mig lite mat och plocka ur diskmaskinen tänkte ja..

När vi satt och prata idag så är de så himla typiskt vissa saker som vi prata om att vi upptäcker de båda två från samma personer haha.. Livet är bra humor ibland alltså :)

Min sambo fick förlängt på jobbet idag :) Grattis till dig! Känns så himla bra att du får förlängt :)

Jaha.. ja ja har ju inte skrivit på länge, men ja har inte vetat riktigt om vad, fast de är sant skriver ju ofta om nonsens men ändå, skönt och skriva av sig faktiskt.. Min söta vän kommer hit på torsdag hoppas ja iaf, fika lite och gå på lagret, de blir jättenice, var så längesen vi satt ner och kackla nu.. :) Ser framemot.. Sen blir de massa jobb fredag och lördag, men får se va lördagskvällen bjuder på :)

Shit ja är redan inne på lördag.. hur ska den här veckan sluta :)

Önskar mig ögonfransar nu tack, ja saknar och kunna använda mascara ju.. och ja saknar definitivt mina ögonfransar massa!

Nej, laga mat..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0