Skum känsla..

Ja vet inte hur ja ska börja de här inlägget me.. Ja har två startmeningar.. drygt läge, så då fick de bli såhär ist..

Sitter och tittar på Hjälp, jag är med i en japansk.. nånting, kommer inte ihåg va de heter... Sitter iaf och småler.. :) Alltid kul och le åt andra ibland, och som min arb.kamrat som är lite skadeglad av sig, på ett positivt sätt, så lär man sig att de är kul att vara glad på andras bekostnad ibland haha.. Som ni åt mina ögonfransar.. Anna Book är iaf rätt rolig.. :)

Vilken humor haha..

Träffade en person idag som ja faktiskt glömt att han fanns om ja ska vara ärlig.. Vi jobbade tillsammans när ja jobba i Blge och vi fick jättebra kontakt me varann och vi jobba himla bra ihop, blev tävlignsinriktad på jobbet, vilket ja inte brukar, men i detta jobb så var de ett plus.. :) Men de hände en liten grej, som gjorde att ja kände mig oerhört sviken över de han gjorde, iaf så sluta han och ja jobbade kvar drygt en månad, sen slutade även jag.. vill inte lägga ut exakt va som hände, men de var jobbrelaterat iaf.. (En av mina vänner har koll på va som hände, och min sambo vet från idag.. ) Iaf, vi har inte setts sen dess, och ja har totalt glömt bort denna person, tills idag, då ja var och hälsa på mitt gamla jobb, och pratade med en gammal kollega, då han plötsligt var där, sekunden ja såg honom så kröp exakt samma obehag känsla fram.. De visade sig att han kommit tillbaka, och jobbade där igen.. De som kändes så konstigt är att exakt samma känsla kryper fram igen, då de faktiskt var nått år sedan de hände, min tillit till denna person, försvann me en sekund när ja fick reda på va som hänt, och efter känslan idag, så vet ja nästan att den aldrig kommer komma tillbaka för denna person.. Usch ja får rysningar i hela kroppen när ja tänker på de, och ja vet att när ja talade med min sambo idag, så var allt lugnt och ja tyckte de bara var konstigt att han var tillbaka efter de som hänt, men när ja såg honom gick någon konstig chock igenom kroppen, kan inte förklara, men ja antar att de är en liten känsla som kommer när man träffar någon person som känns psykvarning på eller som man känner att de är nått som inte stämmer me denna person.. Vet inte om ni förstår hur ja menar men.. Creapy iaf..

Igår hade ja lite roligt åt en grej som ja vet är helt uppenbart, men ändå spelar inte alls som de.. Sån humor och ja..

Tittar nu på Criminal Minds, känns som de var jättelängesen ja satt mig ner och titta på tv, ja vet att de inte är så, men de känns som de..

Hittade presenten idag faktiskt, så känns skönt att de är klart, hoppas hon blir lite nöjd iaf :)

Imorn är de jobba som gäller, iaf till tre.. skönt och sluta tidigt på fredagar måste ja säga, och inte jobba på någon hockey denna helg heller.. Känns bra och ta de lugnt, och på lördag jobbar ja ju till tre oxå, så de blir tidig kväll imorn, men tänkte ta en vända på systemet och inhandla nått gott och dricka till helgen, känns så skönt och kunna avnjuta en helg bara.. :)

Känns som de var en evighet sen ja gick upp tidigt såsom ja ska göra imorn.. kan inte minnas när, men de var väl förra veckan nåndag :) Ja gillar verkligen mitt jobb!!

And i totally LOVE my car!

Nej, svammel..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Rebekka

Jag känslan igen känslan gumman. Jag har också en människa här i livet där rysningarna kommer fram..



men vad härligt att du älskar din car och karln..



haha fick ju nästan ihop lite rim..



Kram

2009-04-17 @ 00:24:03
URL: http://rebekkaz.blogspot.com
Postat av: Erica

Jag kommer ihåg det där, vad som hände på gamla jobbet. Förjävligt och otroligt att han är tillbaka på samma ställe efter det han gjorde?!?!? Puss puss

2009-04-17 @ 09:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0