de verkar ta sig iaf.. :)

Just nu känns de bara som tilt i huvudet.. Men de får lov och göra de ibland.. Skulle bara vilja lägga mig ner på golvet och sova ett tag, ha riktigt hög musik på och bara försvinna för en stund..  Men de är så de är ibland..

Ser ut som om mina kära plantor iaf har hämtat sig lite och ser ut att trivas ganska bra, vilket känns skönt, visste inte att man kunde bli så orolig över ett par plantor? Som dessutom går och köpa nya, fast de är klart, ja ser de ju som mitt projekt, och ja vill ju att de ska överleva, för att från den stunden ja köpte dem, så kände ja en liten känsla för dem som om de skulle tillhöra min familj, ja vet de låter helt galet, men ja är ju inte som alla andra heller ;) Nu är ja bara lite orolig att de ska stå för öppet och de ska regna lite på dem, får se om man kanske kan bygga nått litet tak över eller nått.. ja vet inte själv hur ja tänkt, men de blir säkert bra..

Blir tjejkväll på lördag hos min söta vän, de ser ja framemot massor, var längesen nu, men de blir säkert jättebra, hon är
så snäll som ordnar sovplats åt mig, fast de är ju alla mina vänner duktiga på, så ja slipper fixa chafför då ja inte vet om min sambo är hemma.. Men ja har ju inte sån stor lust och åka bil när ja är onykter, ja mår ganska illa då, och vill ha de kallt och fönstren öppna, och de har ja kommit fram till inte spelar nån roll om ja har druckit tre cider eller tio.. Nu får ja inte i mig tio cider, men ni fattar..

Såg en glädjande nyhet idag, som ja inte trodde.. Min ekonomi är ju som sagt inte den bästa som hänt mig.. Men ja hoppas verkligen att de blir bättre snart, och de påverkar ju en mer än man kanske tror.. men men.. NÅtt som är positivt är ju att min bil inte alls drar så mycket bensin, och de är ju toppen, framför allt när bensinen nästan kostar 12(!) kronor litern.. Hur tänkte de där egentligen, måste den vara så fruktansvärt dyr, kommer ihåg när den kosta åtta kronor och man tyckte de var jättedyrt.. Men man får väl vara glad sålänge den inte går över tolv iaf..

Tvättade bilen häromdagen, för första gånge som ja faktiskt bryr mig lite om min bil, den är helt underbar, i totally love my car! Verkligen :D

Nej, svammel dags och göra sig iordning för jobb.. vilken j**la text då.. vill bara att de längst ner ska vara högercentrerad.. men då får texten för sig uppe att den oxå vill de, så nu får de bli i mitten ist.... får vara så denna gång..

Mia.


Theres a place i go when im alone, to be anything i want, to be anyone i want to be..
Dream Chatch Me - Newton Faulker

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0