påsk..

Ojojoj.. vilken dag.. Påsken och påskhandling tar på krafterna, och då är de inte ja som handlar.. de är de andra.. otroligt mycket nu i två dagar, som tur är så är ja faktiskt ledig två dagar.. vilket känns skönt, ska försöka använda hela tiden till något bra, utnyttja tiden ja har ledigt :) Ser verkligen framemot :) Imorn ska ja börja dagen me en god frukost och sen måla falurödfärg.. så ja kan hjälpa till något iaf.. ta reda på tvätten och måste verkligen städa, då menar ja dammsuga, då de är spån lite överallt från altanen, men ja hoppas att den blir lite mer färdig, så de inte är lika mycket igen när kvällen är slut.. :) Ska iväg imornkväll på tjejkväll, vilket ja ser framemot massor :) Hoppas bara att de löser sig me skjuts, skulle verkligen behöva sova hemma, me tanke på att mina föräldrar kommer på lördag, hoppas verkligen att de löser sig... De är ju de som är nackdelen när man bor ute i skogen, då man måste fixa och dona me skjuts när man ska göra nått, inte riktigt van vi de, då ja har haft gångavstånd till allt förr.. men men vanesak antar ja.. de är ju bara de att de blir sånt himla projekt.. Jag hoppas verkligen att min sambo ställer upp och hämtar mig..

Lördagen hoppas ja blir solig så man kan grilla och sitta ute, hoppas hoppas, och hoppas verkligen att de blir en bra dag, då mamma och pappa kommer upp ju.. Sen hoppas ja på en himla trevlig utgång oxå, ja vet de är inte ofta ja kör en två dagars, men ja ser framemot de den här helgen, ja börjar ju inte förns halv fyra på söndagen så ja kan festa lite på lördagen oxå utan problem, känns så skönt och kunna vara tillbaka lite i de gamla livet ja hade förr, då man kunde gå ut på helgerna utan att de gjorde nått :) Känns bra! Ja gillar ju o umgås me mina kära vänner, och vill gärna ha me min sambo oxå och ja gillar ju att dricka lite och sociala umgänget! :) På rätt sätt såklart..

 Nej, ska dricka the för ovanlighetens skull, och sen sova lite innan ja ska hämta karln i blge efer hockeyn om sådär en 4 timmar..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0