Vår! vill ha..

Har fått klagomål på att ja inte skriver så ofta och inte så långa inlägg just nu.. Ja igår fixa ja tre helt meningslösa inlägg, så ett plus till mig, och ist för långa fick de bli tre, och om man ser på saken så blir de ju ganska långt om man slår ihop dem haha.. :) Anledningen är egentligen ganska enkel, de har varit så mycket överallt och runt ikring, såj  ahar inte ens hunnit reflektera över mitt liv.. Sen förra lördagen har veckan bara sprungit iväg.. känns som ja sov hos min fina vän igår :) som vi hade trevligt oxå då :) Men de brukar vi ha när vi gör nått :)

Sambo me son är ute på altanen och vill ha vår tror ja, de håller iaf på o skottar bort snön.. :) Så lite mer vårkänsla, tänk om de andra kunde försvinna oxå.. I lsd är de inte alls lika mycket snö kvar, men de kom ju lite mer här oxå, så är väl egentligen inte så konstigt.. Men ja vill ha vår!! NU!.. Men den kommer sakta men säkert.. de är ju snart påsk och den ligger ju sent i år, och  påsk brukar vara ett säkert vårtecken och sista april me för den delen :) Så snart, mycket snart :) Gäller bara o ha tålamod, vilket egentligen inte alls är min starka sida..

Tänkte ja skulle ha börjat me en ny grej här, men har inte riktigt kommit underfund me hur ja ska göra än.. så de får komma sen.. Alla skriver ju om dagens outfit eller dagens person.. så ja tänkte ja skulle oxå göra nått..

Idag hoppas ja på att de blir grillning, verkligen! :) Men vi får se hur dagen utvecklar sig..

Nej vi ska tydligen få besök idag, så dags och göra mig iordning, plantera om blomman som ja sa igår.. Har ganska stor lust och prata i telefon en sväng oxå, om allt och inget.. men ja får ringa mamma sen, de har nog inte gått upp än kan ja tänka mig.. :) Trodde aldrig att ja skulle gå upp före dem.. :P :)

Mia.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härligt med massor av inlägg. Jag tycker din blogg ska innehålla lite fler, före och efter bilder på dina projekt i huset, målning som blom fix!



njuta av solen gumman!



kram

2009-04-04 @ 16:49:38
URL: http://rebekkaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0