To much..

Idag kände ja som om ja steg ur 80 talet när ja lämnade hemmet.. men ja kände mig bekväm i de ja hade på mig.. Gladiator tofflorna, som ja bara älskar, rena klippet!! Svarta Leggings, och ett brottarlinne ala lång i någon koralröd färg.. och en slarvig uppsatt knut.. ja ni hör ju själv, men ja kände mig bekväm iaf, och helt ok i utseende förutom att ja ibland såg ut som en stoppad korv, men smällar man får ta.. 

Ledig idag och imorn.. Skönt! Men oj va ja måste fixa och göra saker, alltid när man är ledig måste man fixa och dona saker.. hatar.. Bör väl städa, men ja har ingen som helst lust.. Oj ja glömde skriva brunt metall nagellack oxå.. jaja.. 

Har gråtit idag då ja lämnade in min kl för en vecka sen och idag när ja ringde och hörde om den var lagad, så hade de konstaterat att de inte går och laga.. buhu.. men ja fick ju välja en annan, men helt ärligt hur många kl i 398 kronors klassen ser bra ut.. inte många.. så blev o ta hem min gamla igen trots sprucket glas, men men se om de kan göra nått åt den hemma sen.. Vill ju verkligen inte ha någon annan..

Har bokat och betalt biljetter till Paris i höst, på min födelsedag så ja behöver ju inte säga vilket datum de är, och hoppas hoppas verkligen att ja kommer iväg! De är lite pengar som saknas, men de är tre månader dit så ja hoppas.. biljetterna är ju ändå betald och ni känner väl mig, kan ju inte bara kasta bort pengarna.. Vore de inte häftigt och se Eiffeltornet på ens födelsedag :D ?!

Nej fixa lite tvätt och duscha sen bänka mig i soffan..

Mia. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0