Längtar efter dig!

Har slagits me myggen och hallonbuskarna.. vet inte vilket som är värst.. surrandet eller taggarna i buskarna.. men men ja fick ihop lite hallon iaf, en halv liter tror ja, men ja tror ja skulle behöva en halv till, då ja inte har en aning om hur mycket man behöver, men och andra sidan så får vi väl dela systerligt och broderligt på efterrätten, vet inte ens om de smakar bra ju.. :) Men hoppas..

Saknar verkligen min karl, även om de är upp och ner så vill ja honom här hemma hos mig, kalla mig ego, men ja saknar honom massor, och blir helt förstörd när han är borta, känner mig inte hel utan honom helt enkelt..

Nej ja antar att de är dags och sova, jobb imorn, sen lite kräftskiva, synd att du inte är hemma bara!

Längtar seriöst efter dig massa, Saknar!

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0