Fruktansvärt irriterad..

Just nu på första plats på topp tio listan över saker ja avskyr mest just nu.. X, allt som har med X och göra, oavsett vems Xs de är, ja hatar allt som har me de och göra just nu.. De bara är så.. usch!!! Önskar ni bara kunde försvinna just nu, och att ja kunde få vara själv i min värld..

Känner att ja skulle kunna skjuta någon just nu, men ja vet nej man gör inte så, men mit humör är så just nu, tyvärr.. Blir bara så irriterad..

Just nu på första plats på tio listan över saker som får mig på bra humör just nu ( måste ha en sån oxå om ja ska överleva de andra sakerna).. Gamla vänner som hittar på mig på FB, var en idag som ja inte har pratat mailat eller sett sen 2003 i skottland som hittat på mig, sånt gör mig glad..

Egentligen finns de bara en plats på båda dessa listor, då ja inte tänker så mycket på de annars, men min dag började jättekonstigt idag, och ja blev jätteglad då en vän hittat på mig på FB, men FB kan få humöret att sjunka på en sekund oxå, då ja gick in på en annans sida.. Sen var ja så irriterad så ja var tvungen att lägga en tio i lista.. suck.. Ibland önska ja att den här personen inte fanns och att den här personen inte hade FB och inte fanns i min värld alls.. Men men man kan ju inte bara få guld och gröna skogar tydligen..

Träffa på en annan person i lördag, alltså de är humor hur man får bete sig mot folk, Luft säger ja bara, så behöver ja inte säga mer.. men men skönt de oxå...

Träffa på ett X fru igår, (ja säger ju att de bara ska försvinna) tror inte hon förstod att de var ja då ja satt i kassan på affären, men ändå.. Annars hade hon nog gått någon annanstans tror ja.. De ska iaf ha barn, annars så är hon väldigt tjock, tror ja vet en till som oxå ska ha barn, lite misstänksamt är de iaf, och alla bara skaffar barn just nu.. usch.. ja menar de är väl jättebra för Er skull som verkligen vill ha baran och sånt.. och de är inte de att ja vill ha barn just nu, för de finns inte tid, pengar och plats för de just nu, men ja har en liten tickande kl därinne som ja vet att de inte är så långt kvar till trettio, vilket ja inte alls har nå problem med egentligen, men min kropp har nog lite ångest över de.. ibland r de som ja står utanför mig själv och undrar hur tänkte ja nu, förstår ni hur ja menar då..

De är bara massa barn överallt nu, vilket ja har upptäckt förr att de stör mig lite, vet egentligen inte alls varför, men de gör de bara.. Kan inte förklara jut nu för ja är så fruktansvärt irriterad på en person som ja kanske inte skulle, men är de iaf..

Ja tjejen, ja kanske har massa hormoner just nu och är lite lättirriterad, men sen är ja ju faktiskt tjej oxå, så ja är mitt i månaden och kan bli irriterad över småsaker, ja lovar om en timme har de vänt helt igen, visst är de kul när man faktiskt inte kan lita på sitt egna humör, och man inte vet ibland var man har sig själv.. Tror ja bara skulle behöva slå på något just nu, eller kasta pil me porträtt skulle kanske hjälpa för stunden.. men snart är allt som vanligt igen.. eller :)

And i will say no more..

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0