bra köp..

Förra måndagen investerade ja 49 kronor av min sambos pengar på Clas Ohlsson.. Ja köpte en sån där dusch till kranen i köket.. mycket bra grej som inte kostade mi så mycket pengar.. eller ja min sambos.. :) något och rekomendera iaf :)

Är ledig nu två dagar i rad! vet inte när de hände sist alls.. :) känns toppen, ska försöka plantera om de där j**la blommorna och städa upp lite här hemma :) försöka iaf... Tvätta är väl prio ett!..

Ska ringa och höra i slutet av veckan hur ja jobbar nästa vecka, hoppas på att ja får fortsätta att jobba lika mycket..

Nej, nu är de nog sova som gäller tror ja.. känner mig lite sliten i kroppen..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Lena

Kan få komma o plantera om mina blommor oxå nu när du är ledig o allt haha:)

2009-02-17 @ 23:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0