ensamt..

Tårarna bara rullar just nu i massor... Saknar dig massor och de är jättetomt utan dig.. Telefonsamtalet nyss gjorde de väl inte bättre.. ja saknar dig verkligen och din röst saknar hela dig massor, kom hem nu!

Hade utbildning i säkerhet idag, var faktiskt bra och gå på, givande måste ja säga :) så man vet lite hur man ska reagera om de händer nått, och iome att de varit så mycket rån runt om i landet på sistone så känns de extra bra ju-.. sen vet ja ju inte hur man reagerar i verkligeheten, men kan ändå vara bra och ha i baktanken..

Var till Frisören idag, ja har världens bästa :D man blir alltid nöjd, och kändes jätteskönt när ja gick därifrån :) tack så mycket, och tack för den som avboka! :)

Har haft besök här nu på kvällen efter kursen, de var länge sen vi sågs, de var himla trevligt, synd att de händer så sällan, får komma och hälsa på snart igen :) Skönt och sitta och snacka massa skit, är ju inte direkt ja träffar så många av mina vänner nuförtiden, de kommer ju upp så mycket jämt.. från allas håll, så ja anklagar inte någon, vill bara förtydliga de.. Så..

Ska bli trevligt på lördag, ser framemot, vet inte om ja har sån stor lust och gå ut, men de visar sig.. just nu vill ja bara att du ska komma hem! NU! Ja kan åka och hämta dig, bara du kommer hem..

Du förlåt, ja trodde inte de var någon fara..

Har ju som sagt ökat bloggläsare på denna sida, vilket alltid är roligt, synd bara att ja måste behöva godkänna alla kommentarer för att folk inte kan vårda sig och hejda sig.. tråkigt..

Så typiskt småstäder, att en sån liten grej kan bli hur stort som helst, men som ja sa till min moster så har ni ju nå nytt och prata om och de är väl alltid bra och kunna bidra me nått..

Min lillebror skicka mess till mig idag.. När vi var på Cap Verde så blev vi ju intervjuade till ett resereportage :) till SVD. Så vi var me där på en bild på deras hemsida :) inte jordens snyggaste, men ja hade ju ganska nyss badat.. :) Där såg man ju iaf brun ut.. :)

De är hög tid för och sova, och packa alla grejer till imorn... men just nu känner ja faktiskt att jag verkligen inte orkar me de här längre.. att allt.. Kom hem bara..

De är så sjukt ensamt här hemma så ni anar inte..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är svd för nåt? nyfiken i en strut :)

kramar

2009-02-13 @ 12:43:40
URL: http://majjja83.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja jag kom på det sen när jag fundera lite ;)

2009-02-14 @ 14:57:57
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0