lite sliten..

känner mig rätt sliten idag.. har efter ja kollat mitt schema insett att de är inte så himla konstigt, men tanke på att ja jobbat rätt friskt sista tiden.. men imorn är ja ledig iaf så de känns skönt, sen blir de elodifestivaljobbande för hela slanten..

Ja förra veckan var ju ganska humoristisk faktiskt.. rätt intressant hur många de var som läste min blogg, som hade så himla många åsitker om de ja skrivit, har hört både de ena och de andra.. och som vanligt är de ju de som känner mig minst som tycker mest.. varför är de jämt så?

Sambon är och jobbar idag, me ett nytt projekt, hoppas de går bra för honom :) känner mig faktiskt lite mallig och stolt över att han får sånna där jobb som han fått nu, för han är väldigt duktig på de han gör :) lycka till darling

Funderar på om vi skulle ta och gå ut och äta en mysig middag imorn, de var han som kom med förslaget, och de låter i mina öron som en helt strålande plan! :) saknade honom så himla mycket när han var borta, och när vi är ifrån varann så mår ja faktiskt hemskt dåligt, så de var skönt att han kom hem igen, även om vi inte hunnit och ses så mycket, me tanke på att vi gått om varann i schema..

Var och kolla på en ny arb.bil igår, me tanke på att den andra är trasig.. Gick väl sådär, men hur de än är så behöver vi ju en bil till så vi får fortsätta leta..

Nej nu ska ja ta och fixa håret, och sen åka iväg till jobbet..

Undra om vi måste ackriditera oss till helgen, eller om de går bra ändå, måste ringa och höra..

Och fresten ja vill ju bara tacka alla som var hos M i helgen, de var ju supertrevligt, måste vi snart göra om igen!

Mia.

Kommentarer
Postat av: Lena

Va o fota mig idag o fick ett "snyggt" blått band:) Så du slipper nog inte undan du heller;)

Ses väl till helgen da..

Kram

2009-02-17 @ 23:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0