Nikotin tack..

ÅÅÅÅHHHHHH.. så nu känns de mycket mycket bättre.. lovar.. suck.. R tack för idag, de var mycket trevligt och ja lovar att ja kommer få himla glädje av böckerna.. :) men nu ser de värre ut än de gjorde imorse, lovar.. :P

Köpte två böcker idag, Gummimammor, plastpappor och bonusbarn av Tilde de Paula, hoppas att den kommer hjälpa mig lite i vissa frågor.. och sen köpte ja Familjens Projektledare säger upp sig ac Gunilla Bergensten.. de sista är ungefär som ja känner mig ibland... och ibland undrara man hur man orkar annars.. hmm.. Jaja..

Är barnvakt ikväll.. herrn skulle boxera bussen.. Försökte få honom borsta tänderna, vilket spännande äventyr.. tack för tipset E, synd bara att ja fråga lite sent.. Men nästa gång.. fast då har han lova mig att han ska borsta dem, vi får väl se..

Ketchup i hela köket då flaskan gick sönder.. men ja tänker inte inte torkposition, då ja faktiskt avskyr ketchup och dess konsistens, de är bland de värsta ja vet när de gäller vätskor man kan äta, tillome ägg är bättre.. kan inte me denna ketchup.. yiack..usch mår dåligt över den och att ja möjligtvis måste ta i de.. panik...

Inom en väldigt snar framtid så får ja iaf lägga mig och såva, de känns som de enda rätta just nu..

Åh.. R ja skulle köpt den där klänningen va är egentligen 29 kronor och fundera över.. suck.. hade kanske kunnat passa bra på lördag nästa vecka dessutom.. jaja.. antar att de är försent nu iaf..

Snälla nån ge mig nått som ja kan slå sönder väldigt hårt eller ge mig en cigg.. välj själv, för ja har väldigt starka funderingar på och börja röka igen.. haft de ett tag nu.. men försöker övervinna mina tankar, men som ja sa till R idag, så blir mitt humör faktiskt något lungnare av nikotinen.. eller så kan ja ju faktiskt slå nån eller nått väldigt hårt så kanske de oxå går över..

Tänk om..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jaa jag sa ju att du skulle köpa den.. Men du kanske kan åka tillbax inom en snar framtid ;)

Tusen tack för en underbar dag med goda våfflor..



kyss och smek

2009-02-05 @ 20:17:34
URL: http://rebekkaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0