förändring..

Har jobbat idag me, för ovanlighetens skull.. :P känns just nu som man gör de varje dag.. och ja känner mig sliten trött.. Men ja kände att när ja kom till jobbet så saknade jag de, var ju en vecka sen ja var där, och ja sakna arb.kamraterna.. känns toppen verkligen och ännu mer toppen när ja kände så :) Imorn blir de jobba lunch, så de är oxå trevligt, för jobba lunch är oxå kul och sen får vi se om åker iväg till hockeyn i uppsala, beror lite på och beror lite på hur länge ja jobbar, skylle varit roligt iaf och göra nått, och imorn känns som en bra dag och se en hockeymatch :)

Ja ringde ett samtal idag till en tjejkompis och hörde hur de var me henne, ja tror hon blev glad och uppskattade att ja ringde, fick mig och fundera lite, fick en komplimang av en människa som ja inte trodde att ja skulle få en av (någonsin) som sa att ja hade förändras väldigt mycket och inte alls är samma person, och blivit mycket bättre.. vilket ja tackar väldigt mycket för, de känns bra faktiskt och höra de.. fick mig och tänka efter, och ja har nog förändrats väldigt mycket de senaste två åren.. vilket bara är tack vare min sambo ( och mig själv såklart ;) ) de är han som fått mig och mogna och blivit vuxen, sen är de ju klart att alla har kvar sin barnsliga sida, men de är väl klart man måste hur skulle de annars vara, men ja tackar honom så himla mycket för att han har bidragit till att ja känner mig och förhoppningsvis beter mig som en bättre människa, TACK! Du är GULD värd!!

Jag lär ge mig själv beröm, jag har lyckats, tror jag, betala alla mina räkningar idag via internet, trots alla krångliga ocrnr :) ja är stolt! fast ja tycker de känns bättre och göra de postvägen, då ja inte litar på internet så mycket..

Kom hem en väldigt intressant katalog idag, HM Home.. ska bli intressant och titta igenom, vilket påminner mig om att ja ska beställa de där bikinisarna jag har tittat på, kommit på att har man bara rätt, så kan man aldrig få för många, dessutom måste ja ju kasta dem sen mina två semestrar nu.. de är helt enkelt använda..

Torsdag ser ja framemot, ledig! Lediga dagen ska ja ägna åt och lämna in den där j**la mobilen som fortfarande inte har lämnats i.. måste göra..

Jaha, de var dagen, nu måste ja sova känner ja..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0