snart jul.. eller..?

Hmm.. jaha så var den här dagen slut, satan va fort de går dagarna.. snart är de jul ja lovar..

Var i Blge me en vän idag och shoppa lite.. suck  säger ja bara, provade de absolut tråkigaste man kan gör när man handlar kläder, men nödvändigt, efter ca 30 olika kom ja fram till en hel! bra jobbat.. hade önskat mig en till eller två.. Men de var en trevlig roadtrip iaf och var kul och se henne, var länge sen.. men ack så trevligt :) pratade lite på vägen hem om att dev ore roligt me en roadtrip i sommar :) och de skulle vara riktigt nice, ta me barnen på Legoland tillexempel :) Julen är här snart som sagt...

Shoppade lite grann iaf, inge kläder men lite annat som ja hoppas ska hjälpa lite iaf.. glömde ju dock gå in på apoteket som ja hade behövt oxå... men en annan gång, mitt jobb ligger ju granne me apoteket så de är väl lugnt.. :P

Fick reda på en grej idag, whohohoho..( tiger i nalle puh.. :) ) de trodde ja inte, men tydligen. jaja... Kul o få reda på nya saker ibland, vilken vändning haha.. förlåt, men tillåt mig att återkomma till tidigare saker ja har funderat över.. :)

Tillbaka till min värld.. allt är fortfarande toppen här och allt känns verkligen toppen, trivs så himla bra me dig älskling! börjar komma alldeles in i de här nu, ja vet att de tar ju tid och vänja sig med saker som är nytt, men nu tror ja att de sitter dehär, och ja trivs, de som känns så himla bra är att ingen stress behövs och ja vet att vi tar saker o ting som de kommer för att allt känns rätt, och komma fram till de och inse att de är så man känner, kan ja tala om känns hur underbart som helst :)

Vet inte va de är me min kropp just nu, men ja tror inte vi är överens iaf.. men men som vanligt då, fast värre..

Imorn ska jag, moi(!) vara fruktansvarig på affären :D de känns bra, lite nervös över och beställa, men hon som brukar göra de är där i charken, så de ska nog gå bra :) lite nervös, men som vanligt när ja ska göra nått nytt arbetsmoment.. ska snart sova så ja är utvilad, men de borde inte vara nå problem, sportlov fredag, löning ja.. behöver ja säga nå mer? :) de kommer gå fint :) Sen till arenan och slåss me öltörstiga hockeytokiga gäng, och förhoppningsvis är alla nöjda och glada när kvälle är över, och jag går hem me lite dricks i fickan så ja får in lite extra pengar..

Får se om vi hittar på nått på lördag eftermiddag kväll, skullevara trevligt och göra nått, kanske middag? Vi får se va som händer och om vi orkar me nått, båda är rätt slut just nu.. Men inte så himla konstigt heller de har varit mycket den sista tiden..

Chipspåsen hånar mig på vardagsrumsbordet.. suck.. behöver verkligen vila från godis och sånt, kroppen behöver vila.. såg lite kort från i sommras, de är så ja kommer ihåg mig själv och just nu tror ja att vi är osams ja och min kropp, de känns.. och de tar ju på mig själv oxå och veta att man inte är nöjd själv.. men som sagt man är ju inte 20 längre.. och de känns och märks.. men de är ju faktiskt inte värre än att ta tag i de lite, en promenad hit eller dit, och kanske sluta lite me de där godiset och chipset, vi har ju varit utan ett tag nu och de har funkat bra, vi ersatte godis me frukt och morötter, vilket är bra, men så ibland måste man unna sig me nått man verkligen gillar oxå och ja är ju en godistorsk så är de ju bara..

Ja blir faktiskt himla glad över de den här damen har gjort nu på sistone, både sagt och gjort, som ja inte trodde att hon någonsin skulle göra eller säga om mig, tack, berömm värmer :) de gör mig glad inombords och ja kan nog ärligt säga att ja faktiskt har förändrats och de till de absolut bättre, och de har ja mest av allt min sambo att tacka för, tack!

Ibland måste man se världen med andra ögon..

Lämnade in min mobil idag, äntligen, så nu hoppas ja verkligen att den är klar om tre veckor, fick någon ursäkta mig men skittelefon till lånetelefon, men kom ju på att ja hade min gamla moil hos min vän, så ja fick tillbaka den och nu har ja den ist, och ja har saknat den verkligen gillar den som bara den! Så så missnöjd är ja inte över de, men j avill ju inte vänta tre månader som sist.. Så ja hoppas verkligen att de fixar den, måste ju ha en pålitlig som man vet att man kan ringa från hela tiden utan att den stänger av sig, speciellt då ja åker mycket genom skogen..

Tror mitt förra behov dränkte godissuget på ett sätt.. hmm.. men de håller ja mig ifrån oxå.. tack o lov, fast de betyder inte att ja inte saknar mina små blå kompisar för de gör ja ibland, och de är väl inte så konstigt när man levt me dem så pass länge.. Klart de kommer och hälsar på ibland, men de är inte ofta, och när de väl gör de kan ja hålla dem på avstånd efter en kväll..

Långt inlägg idag, och egentligen om inge nytt alls tror ja, minnet är så bra så ja kommer inte ens ihåg va ja har skrivit.. men men.. mycket som snurrar i huvudet.. Nej, tandborste och sova kanske.. så man är utvilad till imorn.. ska ju bara gå upp sådär kvart i sex imorn.. snark.. men men..bara ja överlever morgondagen och lördagen så överlever ja förhoppningsvis ett tag till, undrar hur nästa vecka ser ut.. hmm..

Mia.

ps, Tant Mia tackar för idag, och har haft en supertrevlig dag som vanligt me dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0