normal nivå..

Känns skönt att ja i stort sett är tillbaka på lika många läsare som ja haft tidigare.. några som har tillkommit, men inte så många.. de stillar min oro lite.. min värld är bra igen.. :) jordbävningen har tagit slut..

Satt och fundera alldeles nyss, har kommit på att ja måste verligen jobba arslet av mig för att de ska gå runt me ekonomin.. eller bara jobba helger, vilket var lite av tanken att ja ville komma ifrån.. men men, blir bättre om ett år då  ingångslönen är lite högre, och förhoppningsvis kanske ja kan få lite betald semester :) och ja stortrivs ju me jobbet, så ja antar att de får vara lite tajt här hemma då ett tag.. De som drar mest pengar är ju de där me bilåkandet..och sen får ja ju inte ut semesterersättningen på engång som ja fått förr, så de märks ju ganska stor skillnad måste ja ju säga.. men men..

Idag ska ja lägga upp min dag på något bra sätt, vet att kl är mycket, men måste bara ta reda på tvätten i torktummlaren och ev. åka in itll falun en sväng.. men de behövs inte göras än.. inte förns min sambo slutar jobba, ja, lite tidigare så ja hinner förbi och köpa två blommor och två krukor.. de blev så tomt i fönstret..

Skulle ju åka o ackriditera mig kanske idag, men R skulle gå dit och höra om ja behövde, så slapp ja åka bara för de om de var så.. så de är ju snällt, kanske ja inte behöver.. verkar som om de inte är lika hårda i år som för två år sedan..  Så vi får se, annars lär ja ta o bege mig ganska snart till leksand oxå.. De som är lite tråkigt i år är att de är skjorta som gäller.. var ju lite roligt när vi fick ha rosa tröjor på oss förra året :) men ja.. skjorta funkar ju alltid i alla fall så.. ska se om ja har två rena bara.. ja för skjorta använder ja ju så himla ofta :) Fast ja vet att ja har faktiskt tappat bort en... så kanske ska ta och ordna upp lite i garderoben... Eller så gör ja absolut inge vettigt alls idag.. de känns oxå som en bra plan.. :)

Ska ta och betala hemförsäkringen, de är väl mitt mission idag tror ja.. :) känns så skönt och faktiskt vara ledig två(!) dagar i rad :) fast ja vet ju att de är alldeles jättemånga timmar som väntar mig två dagar framöver, så kan ju vara bra och vara lite utvilad.. Fick mitt schema för nästa vecka.. jobbar på söndagen igen, de här jobbet har rubbat mina lediga söndagar :) men de är ok ändå, för man kan göra så mycket på lördagen om man orkar iaf :)

Ser mina fina blommor varje gång ja går förbi köket :) tack igen älskling!

Får se hur de blir ikväll då, middag eller om vi blir gästade av R och hennes sambo.. han behövde tydligen klippa håret.. haha, och då frågar de mig :) fast ja tycker e ju är jätteroligt så.. :) och ja har ju faktiskt försökt tidigare och han blev ju inte helt missnöjd, och inte min bror heller för den delen som alltid är så himla petig :) vi får väl se helt enkelt..

Vet inte om ja skrev de, men ja såg ju så fram emot Transformers 2, men de visade sig at den har premiär i Sverige om 125 dagar.. suck.. så de är väl bara och vänta, tänkte iome att trailern kom nu, så var de snart.. men icke... sen kommer även Ice Age 3, men insåg att de inte var någon ide och kolla när den började gå på bio... Vi ska se Bolt här någon dag nu..

Jaha, nu har ja väl skrivit tillräckligt just nu, kanske ska sätta lite fart så de faktiskt blir nått gjort idag..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0