Ledig dag imorn..

Men R, inte orkar ja skriva två bloggar heller.. hur ska ja hålla reda på allt då, och hur ska ja orka skriva två stycken, när de kommer fortsätta i typ samma stil? :P :) jaja.. ja ska fundera iaf.. Vore tacksam för nått förslag på namn iaf, iome att ja är less på de här, ja vill ha nått som passar bättre.. ja menar nu jobbar ja inte natt så längre, och har inte alls samma "gossip" som tidigare ju..

Idag känner ja mig lite sådär extra kär.. Bara är en sån dag idag, och ja sitter i soffan, ska väl snart göra iordning mig för jobb, och när ja kommer hem så skulle ja tippa på att han tyvärr ligger och sover, fast hoppas inte de, vill bara kramas lite extra.. :)

Sitter och funderar på om ja håller på och få munsår.. vilket känns lite konstigt, annars brukar ja ju ha sömnbrist eller stress, nu känner ja väl egentligen inte att de beror på nått av de, men de sticker och känns himla konstigt.. men de syns inget och känns inget, så ja tror bara på att de är en nerv som sitter i kläm.. :) de låter väl som en bra teori.. :)

Ledig imorn som de ser ut just nu, vilket känns skönt, ska försöka göra nått vettigt. mhmm.. ska försöka plantera om några blommor som behöver lite större kruka.. förstår inte riktigt hur jag(!) lyckats riktigt :) fast ja vet inte ja ska nog inte ta åt mig av hela förtjänsten.. :P

Borde verkligen göra mig iordning nu, så ja kan hinna me och handla lite blomjord och lite sånt innan ja börjar jobba.. kanske göra iordning nått som kallas eftermiddagslunch.. hmm.. Känner mest för och sitta och lalla i soffan hela dagen faktiskt..

Jaha, nu är ni uppdaterade me de senaste som händer mig just nu..

Ville bara skriva den där raden..

Mia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0