Sista tanken..

Men what.. Denna dag har varit väldigt väldigt spännande.. verkligen.. haha.. eller not.. men tack vara så har en tjej förgyllt min dag iaf och haft väldigt trevligt på msn, vill dock inte skriva några bokstäver alls, för då blir väl de fel misstänker ja...

Ska precis göra en kopp the tänkte jag och har suttit ett tag och funderat ut något bra och skriva.. har massor ja lovar, ja vet ju att de är tre till som läser bloggen än va ja visste.. så.. Kan ju trots allt säga välkommen hit..

De som är mest roligt/skrämmande är att alla ska ta parti hela tiden över något som inte ens var bråk från första gången, ja beskrev min besvikelse till att man inte kan säga hej hur är de och vara artig, allt handlar om god och bra uppfostran.. denna grej blev helt plötsligt leksands största grej idag tror ja.. undra hur många telefoner som gått varma.. ?

Tråkiga med att folk tar parti, är ju att ja beklagade mig över en person, en person.. och swå har ja märkt att andra oxå tar åt sig, och anklagar mig för att snacka en massa skit.. jaja, gör så då, ja måste ju få skriva en känsla över hur ja ser de..

Disskutera lite me de här me min sambo nu när han var hem en vända innan han åkte.. att man som person är villig och hoppa in i en disskution, men är lite feg och inte vågar skriva sitt namn, hur kan man då uttrycka sig me en åsikt? om man sen inte kan stå för den?

Ja, de är dags och släppa allt de där nu, och inse att de inte är någon ide.. Om folk tycker att de är så intressant, men samtidigt tycker de är irriterande me de ja skriver så läs då inte, de blir ju bara negativt för alla..

Ser så himla mycket framemot lördag, ja är inte laddad, men de ska bli kul och träffa alla tjejer! Längtar, bestämde mig för att dricka vin iaf då ja inte hinner till systemet.. Eller ja hinner faktiskt tror ja.. hmm.. men ja vet inte vin får bli bra, får hålla henne som dricker JP sällskap, me tanke på att de blir vitt sånt för mig :) tror ja iaf, ja vet de hinner ändras sådär en miljon gånger..

Jaha, får se hur kvällen slutar då..

Tillbaka till the, tvätt och msn..har nog skrivit av mig allt ja behöver nu..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0