tack älskling :)

Nu är de min tur att leva i min rosa fluffvärld :) Efter jag skrivit det sista inlägget idag.. väntandes på att min sambo skulle komma hem, så kom han hem, lite sen, men på himla bra humör, ger mig ett rosa omslag på något som ser ut som blommor :) Han säger förlåt för att han inte var hemma i lördags på alla hjärtans dag, och ger mig tio(!) röda rosor :D med sånna där vita blommor :D hur fina som helst! :D och inte bara för att han inte var hemma, utan för att han älskar mig såklart :D Tack älskling! och blödig som man är så blir man ju lite tårögd :) Tack älskling! Ja säger de en än gång, du är helt underbar! och att du spontant bara sådär ger mig blommor för att du själv vill de :)

( haha, sug på den ni tjejer :) )

Ja skriver de inte för att ja vill göra någon avundsjuk, mest bara för att skryta om att ja faktiskt har den perfekta pojkvännen :) och han är faktiskt det! :D

Såg första gången på länge Greys och fattade inte nånting, va gör denny där igen??! Jaja, som vanligt så fällde ja både en och två tårar.. någon som är förvånad? :)

Jaja, tack älskling du är bäst helt enkelt! :) du är en ängel, rosor till dig!

Kommer leva ett tag till på mina små rosa fluffmoln, men de är väl inte så himla konstigt :)

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0