Ojoj..

Ojoj, va en sån liten sak kan bli så stor.. har suttit och halvt om halvt skrattat hela morgonen idag.. livet är humor, verkligen.. de blev ännu bättre när ja såg vissa andra rejer oxå :) Kan tala om att mitt liv inte alls är någon rosa fluffvärld alla gånger, ifall att de nu var någon som trodde de, känns tråkigt om ja ska behöva förklara alla meningar ja skriver för att inge missförstånd ska ske.. Läs genom Mias ögon så ska ni se att de blir rätt.. Kan även förklara att livet de senaste tiden inte alls har varit en dans på rosor, så mycket som hänt, så ja inte ens som sagt vet var ja ska börja, de har varit ett rent helvete, och de har ni sett oxå, att allt inte alls har varit bra, visst de finns ljusglimtar, men de har varit en jobbig period.. tror att lite av de är tacken till att ja faktiskt kunde skriva av mig och avreagera mig..

De tråkiga är att folk tillåter dig att gå på som en ångmaskin, och att du i stort sett manipulerar vissa människor, me de du tror, du tror på dig så himla mycket så att de blir fel, tråkigt att ja ställde upp för dig den där gången, när du inte kan uppskatta de nu.. Allt ja egentligen begärde var ett; Hej, hur är de?.. De kan inte vara så svårt, dags och svälja stoltheten..

Skriver inga bokstäver denna gång, för då kan ju vem som helst tro att de är just dig ja menar.. och denna gång vet bara ja.. resten får gissa sig till de...

Som ja längtat efter de små blå kompisarna på sistone, de har visserligen gett me sig, och ja känner att de är mycket bättre nu, vi jobbar på de, och de går framåt.. Vilket känns himla skönt.. Mös en sväng igår, hade inhandlat massa frukt, vissa goda och vissa mindre bra, men de var trevligt, och vi satt ner och prata lite, skratta lite åt de inlägget som gjorde att så många kommentera, vilket är jättekul och ja har ju ökat mina läsare just nu me 100 procent, vilket är ju himla kul oxå.. :) Synd att de hände så mycket annat runtom oxå bara..

Har så mycket ja vill skriva nu, men ja vet inte riktigt var ja ska börja.. Jag är lite ställd av ovanstående grejer, lite me humor me tanke på att de prata om mobbning på nyhetsmorgon idag, och de är ju just de som pågår i leksand tyvärr..

Ja tänker ju trots allt fortsätta och skriva som ja tycker och tänker här, här är min avreaktionsplats, de är min egna värld, och här är allt bra, jag håller med hon som tyckte de var tråkigt att man inte kunde skriva va man vill för att de blev en massa skitsnack, ja kan tänka mig va som snackas om just nu på de där lokala fiket.. men känns ju bra att ja kan komma me något nytt som andra kan prata om..

Sitter och väntar på min tvätt, sen ska ja försöka dammsuga lite och hjälpa packa lite grejer åt sambon iome att han ska iväg nu..

Du får gärna läsa min blogg, men hädanefter tycker ja inte att ja vill ha några elaka kommentarer eller personangrepp mot någon annan, här är de min blogg, vilket är min värld, och här är de faktiskt ja som bestämmer..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0