trött, jättetrött..

Sitter i soffan helt dödstrött känner ja.. skulle vilja gå o sova nu, men kl står på 16,54 så, nja.. helt slut..

sitter och tittar runt i soffan och inser att ja tror ja säger upp mig ett tag från de här plockandet o sånt, orkar verkligen inte.. ja förstår inte hur mina föräldrar har orkat de hela tiden, och har tre barn.. och ja ja vet inte, känns som de tagit lite på krafterna och börjat på nytt jobb och omställningen me de, och allt annat.. känns som de är nått hela tiden.. massa saker och fixa.. att ja inte kommit undan me alla saker sen flytten än eller stör mig rätt mycket, fast och andra sidan flyttade ja ur i princip hela lägenheten själv och in me den i ett hus och gjorde plats här.. visst U hjälpte mig, men ja gjorde väldigt mycket själv, så inte så konstigt om de kommer efter nu och biter mig i baken..känner mig iaf helt slut över allt de här.. sen att de andra har blivit som de blivit har ju inte gjort saken bättre, men förhoppningsvis så kommer de mer upptider nu..

Har fått ihop massa timmar på konsum nu oxå, så de känns himla uppåt, men även saker som är uppåt kan göra så att man blir stressad, och allt här hemma, som ja känner att ja inte hinner me riktigt, tror de blir lite mycket, och ja känner mig själv rätt och de senaste åren har ja varit något av lite pedantisk me vissa saker, och verkligen haft sakerna på sina ställen och inte här o där, och när ja då själv känner att ja säger att ja ger upp och inte orkar plocka mer, då vet ja att de har gått lite långt och ja är rätt sliten.. och detta gör mig ganska stressad oxå, dels att kroppen inte orkar, och dels att ja inte fått undan allt än.. Allt de resulterar ju i att ja inte riktigt vet var ja ska börja..

De som blev nu är ju att ja inte är ledig söndag måndag och tisdagar längre så då hinner man inte göra de sakerna då heller.. nu blev de ju lite mer jobb, vilket resultera i lite mindre lediga dagar, som blev lite mindre tid över.. och lite mindre ork över..

Man måste inse sina begränsningar..

Känner mig verkligen dödstrött..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0