fixar och donar..

finns de inte nå ord för uttrycket ja gör nu.. hmm.. kan inte ens stava till ljudet.. Suck då.. Ja håller på och fixar och donar hemma, kroppen har absolut ingen lust alls, men de blir säkert jättebra när de är klart.. men känns som tiden springer ifrån mig lite just nu...

De är märkligt, de finns en sak som är positivt när herrn är borta, och de är att ja märker ännu mer hur mycket ja älskar honom.. men de är oxå de enda positiva.. Mina arbetskamrater sa att ja skulle se de som semester nu när ja är själv hemma.. men nej ja ser de mest som en långsam process av nedräkning till han kommer hem.. och många dagar är de kvar nu.. Suck igen..

Ja blir helt enkelt både stressad och nervös när han är borta.. men mest stressad tror ja, för ja litar ju ändå på honom, även om min dåliga svartsjuka tränger igenom då och då.. Men antar att den inte försvinner bara sådär.. Men ibland blir de lite mycket.. kroppen orkar lixsom inte.. 

Nej hjärtat kom hem nu min prins! 

Tillbaka till fixandet och donandet...

Mia. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0