Kom hem!

Usch.. Min karl är borta denna vecka, han åkte igår kväll, efter att ha gråtit konstant i över tre timmar gick ja och la mig.. Imorse när ja gick upp så var ögonen svullna och öma, och såg ut som pingisbollar, blev väl lite bättre efter ett tag och nu har ögonen lagt sig, men gråten ligger nära hela tiden, så skrämmande att man kan sakna någon så himla mycket, de gör helt enkelt ont, och de känns som varje gång vi är ifrån varann så känns de som om de blir värre.. Suck.. Ja längtar så sjukt mycket efter dig, de är tråkigt och tomt hemma utan dig, och så som din son var igår, helt underbar när han sa att när ni kommer hem då blir ja jätteglad, inte gråta mer.. :) Längtar så himla mycket..

Stockholmsresan i helgen var jättetrevlig, kul och komma bort och se storstaden på ett sätt som man inte gjort tidigare, vårt hotellrum var mindre än en kryssningshytt, men de gjorde inget och vi hade trevligt, flera gånger..

Midsommar var oxå trevligt, vi bodde i leksand hela helgen, och de blev ju jobb mycket för min del, men lördagen var klockren, så himla mysig, hoppas de blir flera års tradition..

Min vecka är trots allt superspeckad.. vilket är rätt skönt, men min hjärna tänker på dig hela tiden, ja vill helt enkelt inte vara utan dig, ibland känns de som om ja inte kan andas när du inte är med, och som om de känns helt meningslöst och vara när du är borta.. Känns som om de är helt bortkastat.. Kom hem nu snälla, ja längtar efter dig, och din underbara närhet!

Veckan ser ut som följer, imorn klippa gräs och trimma gräset då ja införskaffat mig en sån, och sy klart me maskinen och städa och fixa hemma, onsdag kommer min vän och vi ska umgås, torsdagen träffa en annan vän och fredag kommer mina päron upp och stannar hela helgen, ska bli kul.. Synd att du inte kommer vara hemma, men du har säkert askul där du är och tror de är rätt skönt för dig me semester och slippa vardagen ett tag.. Men nästa gång så planerar vi en semester ihop, och ja är med ja oxå, då ja inte vill vara ifrån dig såhär länge igen...

Ska försöka titta ikapp Fringe oxå, men ja tror inte att tvn och ja kommer hinna ses något denna vecka.. Känns som om de är fullspäckat, men o andra sidan får ja då tre avsnitt och se sen.. :)

Kom hem nu, du sa de skulle kännas bättre idag, men de gör verkligen inte det, konstigt utan dig!

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0