please..

Ja ja vet ja borde sova för länge sen, trots att ja sov en timme middag idag, börjar tack och lov inte förns elva imorn.. Men läget situationen är inte ok.. inte alls.. Sitter hemma i soffan iaf, och funderar så de knakar, fast ändå inte, för ja vet ju precis hur ja vill, så ja behöver egentligen inte tänka alls, ja tror ja tänker mest ändå bara..

Situationen ser inte alls bra ut, och just nu så vet ja inte alls hur ja ska lösa de här, hur ja ska få den bra... Ja har verkligen försökt hela tiden, tycker ja själv och försöker att vara de bästa hela tiden, men ja vet man kan inte vara perfekt jämt, men ja försöker, men nånstans tar de stopp.. på riktigt stopp, och ja vet inte hur de kommer sig att de blir så himla fel hela tiden,.. dålig karma som någon av mina arbetskamrater på arenan skulle sagt.. men ja vet inte heller om de är de.. Ja vet inte riktigt va de är som är fel hela tiden, men ja är väl en dålig människa antar ja, som inte kan göra rätt nånstans, tyvärr, men ja försöker verkligen hela tiden eller gör ja.. ?? Ja trodde de iaf.. Får väl börja om tänka om va de är ja gör hela tiden, vill bara att de ska bli rätt, men de blir så himla fruktansvärt fel hela tiden..

Känner mig helt förstörd och försöker bita ihop och bara le och vinka.. Men de går inte heller.. I min värld där är allt bra och rosa moln.. eller hur var de, de var där ja alltid skulle vara lycklig, där ja har en åsikt, där ja kan vara mig själv, och ingenting blir fel, men de är så mycket som har rubbats just nu i min värld, även den här världen, så ja vet inte riktigt...

Min våg har gått ner sig.. ja ja vet de är ja som gått ner, men ändå, ja vet va de beror på, ja mår inte bra helt enkelt, inte ett dugg synd om mig de är inte de ja vill få ut, utan ja vet att ja inte mår bra, och ja tycker ja försöker må bra, men ibland är de trögt och svårt..

Ja släppte hela mitt liv för din skull, för dig och ja gör allt för dig, men nu vet ja inte längre hur ja ska kunna vara 110% bra hela tiden.. tyvärr.. önskar ja visste..

Min vän mår inte heller bra, hon har åkt på lite lymfkörtelproblem och blodförgiftning av något slag, ja hoppas verkligen att hon blir bättre snart!! Ska träffa henne imorn, ska bli kul och se henne!

Kom upp en vän till Campingen idag, med sällskap, så himla kul och träffa dig, och alltid ett leende :)

Nej, sova och jobba imorn, så får vi se hur resten ser ut sen..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0