Slut.. Längtar så sjukt mycket nu!

Helt slut!.. Men bara två dagar kvar och jobba denna vecka, skönt, och bara tre dagar kvar tills min älskling kommer hem, som ja längtar!!

Haft besök två dagar irad nu, så himla trevligt, Tack så hemskt mycket!

Imorn kommer mina päron upp, ska bli trevligt, ska inhandla lite till maten imorn oxå, blir kyckling med ungsrostade rotsaker, blir gott, ska använda lite sötpotatis.. mums.. Skönt och slippa vara själv hemma hela helgen oxå, är så himla ensamt härhemma nu när man är själv..

Som jag längtar efter dig, de är helt galet!

Nej, antar att ja lär sova nu, så slut och ny dag imorn.. känner att dagens arbete inte alls var bra, inte bara mitt fel, men lite mitt fel me beställningar och sånt, men så svårt när man typ aldrig gjort de förr.. så hoppas att denna order räcker hela helgen, åtminstone till sen söndag.. blir nervös och får ångest över de där.... Ibland tar man me sig jobbet hem..

Och du är välkommen på söndag om du vill, de vore trevligt och ses tre gånger denna vecka.. :)

SOVA!

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0