Allmänt babbel..

Hade Fringemaraton igår.. ytterligare två program och se.. så himla bra.. :) Passa på medans min underbara sambo var och fiska lite.. kom dock hem tomhänt, men men de försökte iaf.. Sen åkte vi och tittade på Björn Skifs, helt ok, vi hade en riktigt trevlig kväll.. Känner mig just nu lite extra kär faktiskt.. Skönt, men de är så nice och få vara me min karl!

Är ledig idag oxå så de är bara slappa för min del idag, ska träffa en vän snart, ska bli trevligt, var ett tag sen, sitta och kackla lite och ta ikapp oss.. :P eller hur de nu är..

Har mått lite knasigt de senaste dagarna, vet inte riktigt va de beror på, men antar att ja har åkt på något virus av nå slag.. hoppas att de ger me sig snart bara då de är rätt drygt och inte må hundra hela tiden..  Men de ger väl me sig antar ja..

Vet att de var jättelänge sen ja skrev, men har ju inte nå direkt intressant och skriva, och inte haft någon som helst lust heller... Inte mycket som hänt under de senaste veckorna direkt, har längtat ihjäl mig efter min sambo som var på gotland, gråtit massa efter honom och jobbat en hel del, och renoverat eller fixat till hallen, vilket ja själv tycker blev ett bra resultat :) Så länge iaf, tills vidare, och tills herrn känner själv att han vill göra om den som han vill.. Sen har ja väl inte hunnit me så himla mycket mer, var till Sthlm en vända, vilket var riktigt trevligt de me, vi hann väl inte me alltför mycket, men vi gick ut och åt och hade de bra helt enkelt.. Ingen shopping och inte nå aspartande, utan bara en vila upp sig helg tror ja.. :) Åka lite tåg och bara ha de bra..

Min underbara karl åker snart till gotland igen, men tack och lov bara fyra dagar, vilket känns mycket bättre.. Mycket som händer framöver, me Classic och Hockey och sånt, men de blir mest jobba för min del, hoppas på att vi kan göra nått i höst, kanske åka någonstans på en weekend eller nått, de vore så nice och bara kunna bege sig en sväng, bara vi två, London kanske eller Paris hade inte heller varit helt fel.. hmm.. kanske ska försöka börja spara lite..

Allmänt svammel och så vidate har egentligen inte nå vettigt alls och skriva, klart ja har en hel del hemligheter som ja skulle kunna skriva om, men de finns alldeles för många nyfikna själar därute, så ja behåller allt för mig själv och bara ler :)

Lyckades behålla mig själv som människa då ja träffade en viss person häromdagen och ja tycker att mitt betyg blev väl godkänt, då ja faktiskt blev förvånad över mig själv, och kände att de på något sätt släppte vilket kändes väldigt bra.. De tog lite över ett år, för att de skulle släppa lite, men villö fortfarande inte bjuda på middag.. men de behöver ja ju inte heller.. 

Apropå och träffa människor, så träffade ja på mitt ex i fredags... finns inte så mycket mer och säga om de.. Men ja slutar aldrig och förvånas över den där människan..

Nej nu ska ja göra mig klar så ja kan åka och träffa min vän och sen blir de väl och träffa danskarna när ja kommer hem som kom upp igår..

Min andra vän är just nu i Italien, hoppas att hon har en jättetrevlig resa och semester!! De är hon värd!

Längtar efter dig min karl.. :)

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0