Sovdags..

Måste försöka sova snart, men sov så himla länge idag, då ja vart ledig hela dagen.. dumt gjort av mig, då ja vet att ja ska upp imorn... men men.. Lång dag imorn, men de gör inte så himla mycket, då de andra dagarna är korta, de som är synd bara är att min sambo är ledig hela dagen.. vill oxå, men ja vet de kommer ju självklart fler såna dagar, men ja vill ju tillbringa varenda dag me honom, jämt, ja ja vet de funkar inte så, men ja är så himla glad att ja har honom.. :)

Känns som om denna vecka bara kommer springa iväg, och att nästa vecka oxå kommer göra de..

Har stora planer på och kolla upp lite resor till i höst, möjligtvis Paris eller London.. Åka på romantisk resa Weekend, eller vecka vore inte helt fel.. Påminn mig om de här.. Skriver små noteringar till mig själv så ja vet va ja ska komma ihåg :) Post-it heter de väl.. :)

Nej tokdags för att sova.. 

Mia. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0