***..-!#**¨¨+_

Hur många svordomar finns de på svenska? hmm... ingen aning, men ja sa de tyst för mig själv i huvudet idag när ja kom hem från jobbet iaf.. ssssuuuccckkk... Ja mitt psyke är verkligen på gränsen nu.. känner att de verkligen ger upp minut för minut, de håller på o gå in i nån vägg eller så.. ja lovar.. Tar tag i de där imorn.. ständig fras tror ja.. men men..

Borde gå o lägga mig nyss, me tanke på att ja börjar aptidigt imorn, men ja vill dricka en kopp the först och varva ner, imorn är de ju trots allt kortdag, så då är de lite ok om man är lite trött.. vilket ja antagligen skulle vart iaf.. :P

Jobbet gick bra iaf.. tycker inte man hinner me nått på söndagarna, att tiden går så himla fort.. men de gick bra :)

Ja, inge nytt på fronten iaf.. allt är ungefär som vanligt, förutom att de vräker ner snö.. suck.. ja trodde verkligen att våren var på väg..  Men de är sant, de måste vara lite dåligt för att de ska vara bra..

Min vän sa något jättebra på msn idag, tack kära du! De fick mig och förstå och lite perspektiv på min vardag..

Time to sleep..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0