Dåligt!

Så dålig stil.. så himla dålig stil, ja vet inte va ja ska säga just nu, men sjukt besviken, men ja har ju misstänkt de ett tag och fick svar idag så.. Dåligt

Sambon min kom hem tidigare idag så vi var ut och gick en sväng, så himla skönt väder, märks att våren är på väg, sagt de förr ja vet, men de känns.. Han var lite understimulerad så en promenad var va vi behövde.. Dagen som sig har ju gått över förväntan och ja kan själv :) nöjd av dagens resultat, tack ( beröm till mig själv :) )

Hockey på tv just nu.. så mina programm får vänta till en annan dag.. men men idag känns de som att de kvittar.. är alldeles för trött.. har ju varit ute nästan hela dagen så de känns, satt ju ute och läste när han sov, och ja är klar me boken, började idag, impad över min läsningsförmåga, boken är slut.. aldrig hänt förr.. den heter familjens projektledare säger upp sig.. ena halvan blev ja arg för att ja kände igen mig så mycket, och andra halvan satt ja och smålog, för de är så typiskt.. Så typiskt karlar på nått sätt.. man känner igen sig iaf och en bok att rekommendera :)

Jaha, har ja avreagerat mig över lite idag.. dåligt säger ja bara och drar min slutsats att de var som ja misstänkte, och nu är ja helt enkelt rädd.. och håller munnen stängd för är de som ja befarar då är de inte alls bra.. Dåligt..

Mia.

ps, om Izzie går och dör idag i Greys kan någon skriva en kommentar om de så ja vet.. lär ju hålla mig lite uppdaterad.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Allt bra? Jag har fortfarande inte hört något men min mamma och systerdotter kommer inte heller in...återkommer...kram

2009-03-18 @ 22:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0