Lugn dag..

Mia tycker just nu att de är humor hur folk kan bli så påverkade och infekterade av andra människor..

Hade de varit va gör du just nu på FB så.. men ja kan ju lika gärna skriva de här haha :)

Ja håller fullständigt me mina vänner, de räcker me snö nu!! och BLI vår!! Förstår inte hur mycket de finns där uppe, men samtidigt ja man kan "ta" på våren i luften, håller me, den närmar sig sakta men säkert..

Karln sover sött i soffan brevid, så snart kan ja slå på Greys, som börjar om några minuter, får hoppa Arga Snickarn idag.. men de gör inte så mycket känner ja... vet inte om ja är så avslappnad för att titta på tv just nu..

Min dag har varit hädelserik fast ändå inte, har plockat och donat, och jag har hittat köket! de ni :) de tog mig ett tag, men fram kom de :) snabeldraken var framme ett tag och svepte över undervåningen, undrar när den får för sig och ta sig upp en våning? hmm.. jaja.. Diskmaskinen, som vi nog har konstaterat inte har så länge kvar och leva tyvärr, står och väntar på att bli urplockad, men de tar ja imorn efter ja kommit hem från jobbet..

Jag slutar tidigt på lördag, sambon åker ev. bort och ja ska oxå till 90 procent få vara me en helg me mina vänner en kväll! Var ett tag sen, och hoppas på att de kommer flera framöver, för de är så trevligt och träffas! ja tackar som får vara med och är överlycklig över sängplatsen som ja får! Mina vänner är GULD värd! Så ser framemot helgen massor :) dock inte den där hockeyn som börjar på fredag, men men.. inte för att de gör mig nått, men för lugnet i huset så hoppas ja verkligen att de börjar bra.. :P

Hmm.. ja skulle skriva nått annat oxå som ja glömt och informera om.. hmm men men de var väl inge viktigt..( som vanligt) :)

Jaha.. har tittat på resor igen.. har hittat en hel del intressanta :) så vi får se hur de blir :)

Betala lite räkningar och sen Greys :)

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0