måla..

Jaha, sovmorgon idag oxå.. skönt, men insåg ganska snabbt att troligheten att ja skulle hinna klart allt ja ska göra idag inte finns.. och nejj a vet att man inte måste göra nått när man är ledig, men ja kan lätt bli lite rastlös annars.. fast ja erkänner att de har tagit mig två dagar att tvätta och hänga upp tåv och en halv maskin tvätt, och ja måste erkänna att de känns väldigt bra.. :)

Har kollat ännu mer resor nu.. så sugen.. vi får se helt enkelt, ska bara trolla me knäna först för och få fram alla pengar..

Ska provmåla lite få se om de blir bra, ta och sätta på mig arbetskläderna och gå in i rollen målare haha.. tråkiga är att ja måste maskera massa först.. suck.. men men, de blir nog bra när de är klart, och slutar väl me att ja är röhårig ist för blond om ja känner mig själv rätt.. keps kanske kan vara ett alternativ :)

Känner att de här kan bli en bra dag.. :) ska vara barnvakt eller ja ja ska ha barn ikväll, så de kan bli spännande oxå :) men de borde inte vara några problem..

Hörde att en av mina vänner är på tjocken :) haha, grattis tjejen ;) eller hur var de nu egentligen :)
 
Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0