Schlager andra chansen..

Ja, va säger man..

Sitter och tittar på Andra Chansen har ju missat en hel del låtar, inte alls särskilt intresserad.. tycker mest bara att de finns en låt som bör vinna.. haha :) Missar ju finalen nästa helg..

Dricker ett glas vin, som iofs tagit massa timmar men men.. vill oxå gå ut idag, verkar som de är massa som går ut, fast och andra sidan så tror ja inte ja orkar och ja tar ju mig ingenstans så blir och vara hemma.. Resten av familjen sover så..

Imorn bär de av till mamma och pappa, blir bara ja, men då kan ja åka förbi IKEA en sväng och handla lite onödigt :) fast ja ska ha två lampskärmar.. Kunde ju åkt hem idag egentligen, men kände att de blev stressigt(?) ja ja vet inte, men får bli imorn, tidigt, ska titta upp när de öppnar så ja är där lagom tills dess :P men känns som de kan bli lite sovmorgon.. men ja hoppas ja kan komma iväg i tid..

Behöver komma utanför hemkommunen en sväng, synd att inte de andra två följer me..

Mitt huvud snurrar rätt friskt just nu... glömde ändra min adress på CDON.com så nu kommer de väl två dagar senare om ja har otur.. suck.. men hoppas de är här på måndag, för då ska ja bänka mig framför tvn hela dagen och se säsong 9, som ja väntat me och beställa den, och som ja väntat.. :) så blir de väl snart och beställa sista säsongen, men ja bävar mig för vill inte att den ska ta slut igen som ja grät sist..

Idag har inte varit nån bra dag alls, känner att humöret sviker mig rätt friskt och ja ja vet inte va de beror på, kanske bara den tidpunkten eller nått.. Ringde en vän idag och ville bara höra hur de var, är ju inte så ofta man träffar sina vänner..

Hoppas verkligen Lili och Susie slår ut de där f**bannade B.W.O..

Jaha, återgå till tvn och ja..

Ibland blir man ju bara helt matt och ibland blir de inte riktigt som man tänkt sig..

Mia.

B.W.O förlorade haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0