semester?..

Ja har precis ätit frukost dricker min kopp the, grönt the me Jasmine, mumma säger ja bara.. men för att citera min sambo, de smakar ju jord! :) så smaken skiljer sig ganska mycket, men de är verkligen på topplistan just nu, ska inhandla V6 tuggummi me samma smak.. mums :) Tror bara de är ja som är vaken just nu om man kollar FB och MSN.. men de är väl inte så konstigt.. ja just de är väl en hel del som är på jobbet oxå såklart :) Själv ska ja dricka min kopp the, och sen sova en sväng till mätt och belåten, om ja ska orka jobba till kvart över nio ikväll, ja ja vet toksent eller hur :) haha..

Skulle så gärna vilja åka och shoppa lite, men kontot ekar nästan, och ja vet inte va ja ska köpa och just nu är mitt största fokus att spara pengar till resan, och den som vi hittat kostar inte alls så himla mycket, så de känns toppen :) Få se hur vi gör, men känns som vi borde boka snart om priset ska hålla sig nere.. ska prata me min chef oxå och se om de finns möjlighet till att vara ledig då, om ja fortfarande jobbar kvar såklart.. ja menar att de är ju efter sommaren så då borde de inte vara nå problem.. hoppas hoppas :) Så nu är de bara spara :)

Åker nog hem till mina föräldrar på söndag, lutar till att de bara blir jag, vilket känns tråkigt hade vilja haft me hela familjen, men men... Ja borde åka i vilket fall, för längtar efter familjen och de var så länge sen ja såg dem, ja menar de är mars nu! och ja såg de sist när de var 2 jan.. Sjukt längesen.. vi får se hur de blir, vill ju samtidigt inte åka hemifrån när vi faktiskt har en hel dag tillsammans, så vi får väl se...

Jobbar två dagar, sen ledig två.. känns helt ok faktiskt :) fast ja skulle behöva jobba lite mer och få in lite mer pengar.. skulle kännas fint, ska spara massor nu till resa, längtar fast vi bara har pratat om de, men då har vi verkligen nått och se framemot..

Säger till mina vänner som bloggar.. Uppdatera? Var längesen ni skrev nått, allihop.. men de är klart, alla skriver ju inte en massa svammel som jag... :P

Kommer snart komma me nått fint inlägg och något att ta upp till disskution, någon som har något bra ämne och prata om? :)

Mia.

usch idag smakade verkligen theet jord.. ja håller me dig just nu, måste haft i de för länge.. :P

Kommentarer
Postat av: Erica

Mäh... jag HAR ju uppdaterat!! :P Puss puss

2009-03-06 @ 10:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0