Semestersugen!

Sitter och har precis ätit en jättegod frukost och undrar om ja ska ta en apelsin till.. Sitter och funderar allmänt, var tog lottogubben vägen? Såg en reklam och börja undra.. Fina funderingar såhär tidigt på morgonen..

Huvudvärken har inte släppt riktigt så ja funderar på hur ja ska lösa den ähr dagen, känns ju dumt och lägga sig och sova ett tag till.. Ja kunde andas imorse iaf :D Kände att ja ville äta frukost i lugn och ro innan ja börja me dagen idag..

Kollar resor på internet, och de slog mig, vilken ö ligger palermo på egentligen.. helt tilt i huvudet.. Men är just nu himla sugen på och åka till Lesbos den resan ja har hittat, men vi får se hur de blir me de..

De måste ju vara vår snart, vill börja använda mina skor och min skinnjacka snart igen, den hänger i garderoben och bara skriker efter mig.. massor!! snart så.. ena dagen är de nära nästa, så himla långt ifrån..

Ska åka en sväng till LSD idag, ska kanske ta och inhandla mig lite färg, men vet inte om de blir vitt, eller vinrött.. hmm.. inte lätt alla gånger..

Jaha, göra nån nytta kanske..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0