Smått irriterad..

Idag är ja lite småirriterad känner ja.. Fullt ös och fullt hus kändes de som när ja vakna.. Ibland vill man faktiskt bara ha lite lugn och ro, och inte folk här de första som händer på morgonen, så ja stannade vackert kvar i sängen en stund, men de är ju så himla skönt och sova oxå :)

De andra åkte iväg till morfar, men ja kände faktiskt för att ta de lugnt såhär innan jobbet.. Kände inte för att slängas som en vante hit och dit idag, utan bara ta de lugnt jättelugnt innan ja börja jobba.. Nu börjar ja iofs inte förns halv fyra men ändå..

Igår var en riktgit trevlig kväll tycker ja, även fast de andra sov, så satt ja me en vän på msn hela kvällen och tittade bara på bra tv, vi halv tolv kvart i tolv orka ja inte längre och kasta in handduken, somna i stort sett på engång, ibland gör de underverk att dricka nån cider.. :) de var som om någon slog mig i huvudet och sen sov ja..

Ja orkar verkligen inte göra nått åt hemmet idag heller.. ja orkar verkligen inet fixa och dona precis hela tiden, och vi är ju ändå två vuxna som bor här så de är ju bådas ansvar.. men ja antar att ja tar på mig rollen mer, men nu orkar ja verkligen inte längre.. im sorry, ja ger upp..De får se ut som de gör helt enkelt, ja får släppa greppet lite, även om de går mig hundra gånger på nerverna att de fktiskt ser ut som de gör ibland, och mitt psyke fixar inte de tyvärr ja vill ju ha ordning och reda och inte massa saker exakt över allt..

Så då har ja avreagerat mig lite över de, känns bra.. vet inte om de hjälper så mycket, men ändå..

Har en annan sak som ja skulle vilja ventilera mig över oxå, men de tar ja inte här, farlig mark..

Jaha, känner min axel idag iaf, så de är ju bra, trodde den skulle var död efter Bowlingen igår, men icke... :) Blir nog och ta de lugnt nästa helg oxå som de ser ut, då de inte verkade vara sån bra helg och planera in saker på..

Nej, nu ska ja ta och ta en långdusch och göra mig iordning..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej då, det går i dalhalla oxå, va tvungen att kolla upp det nu =)

haha, jadu, arvingarna är väll toppen... nej då, är väll inget speciellt fan av dom, men skoj ändå =)

2009-03-22 @ 13:27:44
URL: http://majjja83.blogg.se/
Postat av: Anonym

bara att gå in på dalhalla.se

där finns det, är 3 dagar dom kör... i juli tror jag det va.. lr juni kanske =) står på hemsidan

2009-03-22 @ 13:45:06
URL: http://majjja83.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Saknade dig på jobbet idag! <3

2009-03-22 @ 17:33:45
URL: http://rebekkaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0