Äntligen helg...

Äntligen helg... som ja längtat, eller hur var de nu då? :) Nej men de är ju alltid skönt me helg och fredagar är ju alltid fredagar.. Dagen sprang iväg idag på jobbet och vips så var klockan halv nio.. Skönt när tiden går så himla fort så man inte tänker på va kl är, de är de som är så skönt me fredagar.. :) Sitter i soffan nu och min sambo och en av hans vänner spelar ps2 jag har gjort morötter och dipp och bara sitter i mina mjukbyxor och tar de lugnt, riktigt skönt :) Ser verkligen framemot imorn med bowlingen jag ska verkligen kick some ass.. haha.. :) eller hur var de där nu igen? Sen får vi väl se va som händer på kvällen, en vän skickade mess och fråga om ja hade någon plan, känner ett starkt sug efter lite vin och bara sitta och prata ev. gå ut.. men de lär väl inte bli utgång, antagligen för trött för de.. Men de vore trevligt me lite sällskap lite och dricka och bara kackla lite skit.. vi har ju barn denna vecka så då brular de ju för de mesta bli jättelugnt..

Pratade me min mamma idag, var inte igår, alltid kul och prata me dem, och ventilera lite och prata om funderingar och sånt.. :)

Nej tror ja starkt har åkt på virus på min dator.. den vill inte som ha vill.. ska se hur ja kan lösa problemet.. tror ja vet ett programm som är lite av roten till de hela.. vi får väl se om den har kryat på sig lite till imorn..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0