bra dag..

De ligger två utslagna i soffan.. helt utslagna, har varit en hård dag idag, de är jobbigt och bada.. fast ja känner mig minst lika trött ja me, så ska inte säga nått... Jäklarns va kul vi hade när vi bada idag, haha.. ni skulle vart me och sett själv :D De var trevligt, så de blir nog fler gånger, och helt klart flera goda skratt :)

Har sett säsongstarten av Desperata hemmafruar, alltid klika rörigt som vanligt.. :)

Hittade en färg idag(!) äntligen, men ja vill fortfarande ha den andra metallicfärgen, men rädd för att ja får var autan den, nu funderar ja på om den ja hittat ska vara i hallen ist uppe och vitt i sovrummet utom en vägg... hmm ja vet faktiskt inte alls, måste rådfråga herrn ja bor me och höra va han säger, lite är ju han ide..

Så mitt projekt kommer börja imorn, tror ja... får se hur vi/jag gör.. vet inte om ja är redo för att börja måla igen, men ja har ju sån stor lust att få de klart, och sen vet man ju att om ett tag så börjar man om igen.. de är så de är när man har hus.. :)

Hittade på en gammal kollega idag på FB, äntligen! Som ja väntat, och j har saknat henne och tänkt på henne, vi hade så himla kul ihop, hoppas vi kan ta en fika snart! De vore så himla roligt och ses igen!

Jaha, se klart sisters and brothers sen sova tror ja bestämt..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag ska måla hela världen lilla mamma!!! lala sjunger så det ekar till sågmyra!!!

2009-03-04 @ 00:58:53
URL: http://rebekkaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0