orkeslös..

Har precis varit ute och gått en halvtimme, skönt.. de har ju varit så himla bra väder ute idag, men ändå så har ja nästan bara varit inne.. skruvat, men nu tog ja mig lite tid och gick ut en sväng.. De blåste dock massor, men skönt me luft..

Har haft besök två gånger idag, trevligt :) alltid kul när mina vänner kommer och hälsar på en sväng :)

Läste min blogg igår, från början.. Jag hade totalt glömt bort att den 17 maj förra året kom de TRE(!) decimeter snö.. Sjukt va fort året som varit gått sjukt fort.. Har glömt bort att ja mådde apa typ hela sommaren, jobbade arslet av mig och satt ute och drack extremt sur men ändå god smootie till frukost och bara njöt av livet, ja gick upp (då) alldeles för tidigt sov över här och åkte hem tidigt på morgonen, ja var helt salig över den karl ja har och livet var helt underbart.. Jag var helt enkelt lycklig, fastän ja jobbade massa nätter, jobbade massa extrapass och vet egentligen inte hur ja lyckades ta mig igenom sommaren om ja ska vara ärlig.. Nu sitter ja och tänker på hur ja har de nu och hur ja känner, och hur sommaren kommer att se ut.. Ska ja vara ärlig, så mår ja inte alls hundra just nu, livet känns inte underbart och massa rosa moln, ja mår helt enkelt inte så bra, känner mig deppad, och tänker extremt mycket, ingen aning om hur sommaren kommer och se ut, och ja vet inte hur veckorna kommer sluta.. Jag har gett upp för tillfället att göra nått hemma för att ja inte orkar helt enkelt.. Ja vet inte va riktigt som är felet heller så ja vet inte var ja ska börja me och rätta till de.. men som sagt allt kan inte vara rosa fluff och bra hela tiden heller så.. Känner bara ja..

Vet inte riktigt hur ja ska få tillbaka orken bara..

Jaha, en kopp the kanske och en macka... blev ju tidig middag idag så inte konstigt om ja känner mig hungrig.. borde nog oxå ta en dusch men ja vet inte om ja orkar..

Idag blir de desperata hemmafruarna och bara slappa.. ledig imorn me, då blir de ev. vab.

Mia.

Kommentarer
Postat av: Erica

kramar om

2009-03-17 @ 20:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0