Slalom..

Har varit och åkt galet mycket skidor :) och skärtlapp.. ja ja är ju inte fyra längre utan 20 nånting, eller som hon sa närmre 30.. haha hennes ord är så snälla ibland.. :) Nu när ja har kommit hem så har ja druckit varm choklad och ätit polarkaka med ost, mums :) Perfekt efter ett tag i backen :)

Nu sitter ja och kollar på saningens ögonblick.. man mår ju lite halvdåligt över frågorna tycker liksom synd om de som är me, men har man gett sig in i leken så får man den tåla..

Kortdag imorn, men ska ändå ta och gå och lägga mig alldeles strax då ja börjar jobba tidigt.. men ja har lärt mig att man behöver sömn för att orka..

Nej, kastar in handduken, tackar alla mina vänner ja träffat idag för en trevlig dag!

Mia.

ps, kommer nog ha ont som bara den i kroppen imorn efter idag.. :P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du hade SKILLS på skidor min unga dam!! :D



Tack för en super kul kväll !

2009-03-15 @ 23:31:37
URL: http://rebekkaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0